וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל הרוש: "בישראל לא התעסקתי בכדורגל, אלא בחובות ובוררות. הייתי צריך שקט"

6.10.2017 / 9:02

אחרי ההופעה מול איטליה, אריאל הרוש פותח פה: "לא קיבלתי הזדמנות בקמפיין עד איטליה, הייתה לי הצעה מוויאריאל. מאז פרישת אוואט אין יציבות בשער הנבחרת. קפריסין? זה הרוש האמיתי"

יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל סיימה את ההכנות למשחק מול ליכטנשטיין והערב היא תקיים את המשחק הלפני אחרון שלה בקמפיין, שלושה ימים לפני המשחק מול ספרד. הלילה חגגו השחקנים והצוות המקצועי את יום הולדתו של עוזר המאמן עמיר תורג'מן. קודם לכן ערך המאמן אלישע לוי אסיפה לקראת המשחק הערב.

אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"מאז שאוואט פרש לא היתה יציבות". אריאל הרוש/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

בינתיים, מי שדיבר לקראת המשחק היה השוער אריאל הרוש, שיפתח בין הקורות. הרוש התייחס לעובדה שבשנים האחרונות אין שוער קבוע לנבחרת. "זה לא משהו שקרה בשנה האחרונה, אלא מאז שדודו אוואט פרש. בעמדת השוער לא הייתה יציבות הרבה זמן. יציבות זה דבר חשוב. לא קיבלתי הזדמנות בקמפיין עד איטליה. עכשיו הכל תלוי ביכולת שלי".

על המחמאות שקיבל מבופון בסיום המשחק ברג'יו אמיליה אמר: "משחק בנבחרת זה לא כמו משחק ליגה, לשחק מול בופון, בין השוערים הגדולים בהיסטוריה של בכדורגל לדבר איתו - זה סוג של חוויה בפני עצמה. אפשר ללמוד ממנו גם בפן האישי וגם בהתנהלות. היה לי משחק טוב מאוד ואני מקווה שאקח את המושכות. אני צריך לעבוד קשה. הכל תלוי ביכולת שלי ולא בשום דבר אחר".

על ההחלטה לעבור לאנורתוזיס אמר: "בסופו של דבר הכל נמדד ביכולת וזה שיצאתי לקפריסין עשה לי משהו טוב. הייתי צריך את השקט כי בארבע שנים בישראל לא התעסקתי בכדורגל אלא בדברים אחרים - פירוק של קבוצה, חובות לשחקנים, בוררות, או בפרשת הצ'צ'נים. לא היה לי רגע של נחת בכדורגל. בקפריסין אני יכול להיות אני, זה אריאל הרוש האמיתי. אני עושה עונה טובה מאוד. מקום ראשון עם הקבוצה שלי, רק שיימשך ככה".

על העובדה שאחרי איטליה הוא אמור לפתוח גם במשחק מול ספרד אמר: "שיחקתי כבר מול גרמניה כשהייתה מקום ראשון בעולם. מול איטליה באתי להנות. אם אמשיך לחשוב על השחקנים הטובים שלהם אפשר לעשות במכנסיים. נגד איטליה נהניתי מכדורגל. אני לוקח את זה כאתגר אישי. מקווה לעמוד בשער כמו מול איטליה ואולי נוציא תוצאה טובה".

על העובדה שהיה קרוב למעבר לליגה הספרדית בעבר אמר: "הייתי קרוב לעבור לספרד אבל 'Never say never'. גם כשאמרו לי שאני צריך לפרוש עבדתי חזק. אם ירצה הגורל אגיע לספרד ואם לא אז לא. היו לי כמה הצעות, ויאריאל הייתה אחת מהן. לא היה לי דרכון אז, עכשיו הוא ברשותי. הלוואי וזה יקרה. קודם אסיים אתה העונה בקפריסין".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully