וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "לא עזבנו משפחות כדי לחזור בידיים ריקות". מליקסון מועדף

6.10.2017 / 14:34

קשר באר שבע מועדף על פני שכטר, השחקנים הסבירו: אין קשר אחורי מובהק. בנבחרת משערים: לוי שינה את המערך והשיטה משום שרק תבוסה תשאיר סיכוי קטן למקום השלישי במחזור האחרון

יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל סיימה את ההכנות למשחק מול ליכטנשטיין והערב (שישי, 21:45, כאן11) היא תקיים את המשחק הלפני אחרון שלה בקמפיין, שלושה ימים לפני המשחק מול ספרד. הלילה חגגו השחקנים והצוות המקצועי את יום הולדתו של עוזר המאמן עמיר תורג'מן. קודם לכן ערך המאמן אלישע לוי אסיפה לקראת המשחק הערב. "רק ניצחון יתקבל
במשחק הזה. חובה עלינו לשחק כדורגל טוב", אמר המאמן והקרין במקביל קטעים מהמשחקים האחרונים של הנבחרת החלשה בבית, עם דגש על מצבים נייחים. "נבחרות או קבוצות ברמה של ליכטנשטיין בונות על מצבים נייחים. אנחנו לא רוצים שתקרה טעות ויבקיעו ואז נתחיל לרדוף אחריהם. אנחנו צריכים לתקוף וליזום, להבקיע מהר. שום דבר אחר לא יתקבל".

אלישע לוי ערך אסיפה נוספת בה אמר: "שלא נהיה מופתעים. עזבנו משפחות בחג בישראל, לא בשביל לבוא לכאן ולחזור עם ידיים ריקות. תעלו ותנצחו".

השחקנים הופתעו כשהמגן דור אלו לא תורגל. שכטר תורגל אתמול, אך המאמן מעדיף כרגע לפתוח עם מאור מליקסון. עוד בתחילת השבוע היה ברור שלוי ישנה את המערך ל-4:4:2, אך העובדה שליאור רפאלוב ואלירן עטר ישחקו בכנפיים, וכן העובדה שלוי עולה ללא קשר אחורי מובהק כמו ניר ביטון ובונה על ביברס נאתכו בתפקיד הזה, הפתיעה חלק מהשחקנים. "בישראל אלישע פתח עם בוזגלו, בן חיים, חמד וזהבי יחד, ועם אלמוג כהן כקשר אחורי כשגולסה לצדו, ובכל זאת התקשינו. אנחנו באים במטרה אחת - לתקוף וללחוץ מהתחלה כדי להרתיע את היריב ולגמור את המשחק מוקדם", אמרו בנבחרת.

עוד בנושא:

שכטר בהרכב, מליקסון בחוץ. לוי: "זה משחק שחובה לנצח"
אלישע לוי ועיני ייפגשו אחרי ספרד. רביבו פועל למינוי אבוקסיס

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. איתן דותן, ההתאחדות לכדורגל,
מה הסיבה לשינוי המערך? אלישע לוי/איתן דותן, ההתאחדות לכדורגל

מרואן קבהא וביברס נאתכו יתפקדו בקישור האחורי."זה הרכב התקפי מאוד והמטרה ברורה - להבקיע מוקדם ולנצח בצורה משכנעת", אמרו בנבחרת. השחקנים העריכו כי לוי עולה במערך התקפי מאוד משום שהוא בונה על תוצאה טובה מאוד במשחק הזה, והפסד של אלבניה בספרד. במצב הזה, במחזור האחרון הנבחרת תוכל להעפיל למקום השלישי אם אלבניה תפסיד לאיטליה, והיא תרשום הפתעה ותסיים בתיקו מול ספרד. יחד עם זאת, בנבחרת הודו אתמול: "הסיכוי שזה יקרה נמוך מאוד. אנחנו לא תלויים בעצמנו, וכולם יודעים מה מאזן הכוחות לקראת ספרד".

הנבחרת תנחת בישראל בין שבת לראשון, סמוך לשעה שלוש וחצי לפנות בוקר. נבחרת ספרד תנחת מחר בשעה 21:25 ותצא מיציאה צדדית. אחרי המשחק מול ספרד אלישע לוי ייפגש עם עופר עיני ויסכם את הקמפיין. חיים רביבו פועל מאחורי הקלעים למינויו של יוסי אבוקסיס, כשגם שמותיהם של ברק בכר ורוני לוי עלו.

(עדכון ראשון: 08:02)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully