וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון פירקה את שנגחאי 82:144, פורטלנד ניצחה את טורונטו

כריס פול וג'יימס הארדן (22 אסיסטים משותפים) התעללו ביריבה הסינית במשחק בו הרוקטס קלעו 22 שלשות. 18 נקודות לאריזה. המג'יק ניצחו 89:112 את המאבס, מיאמי ודראגיץ' הפסידו לברוקלין

ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס. AP
עוד ניצחון קליל. ג'יימס הארדן/AP

עונת 2017/18 ב-NBA מתקרבת והלילה (בין חמישי לשישי) נערכו עוד ארבעה משחקי הכנה. אחת הקבוצות המסקרנות בליגה השנה היא יוסטון של ג'יימס הארדן וכריס פול שפירקה את שנגחאי הסינית 82:144. נכון שמדובר היריבה חלשה מאוד, אבל צמד הכוכבים של הרוקטס נתן עוד הצגה שמותירה טעם של עוד עם 22 אסיסטים משותפים, כאשר יוסטון קולעת לא פחות מ-22 שלשות מ-53 ניסיונות. אריק גורדון להט מהספסל עם 5 מ-8 מחוץ לקשת ו-17 נקודות. הארדן קלע רק שלשה אחת משמונה ניסיונות וסיים עם 9 נקודות, אך רשם 10 אסיסטים כשכריס פול הוסיף 12 אסיסטים ו-11 נקודות. טרבור אריזה היה מצוין עם 18 ו-10 ריבאונדים.

פורטלנד השיגה ניצחון בכורה בהכנה עם 101:106 על טורונטו. דמיאן לילארד נראה טוב יחסית לשלב הזה של העונה עם 16 נקודות ו-8 אסיסטים כשסי ג'יי מקולום מסייע לו עם 15 וארבע שלשות מתוך שישה ניסיונות. קייל לאורי קלע 23 והוסיף 6 אסיסטים לראפטורס ששיחקו ללא כוכבים דמאר דרוזן.

ברוקלין נטס צפויה להיות אחת הקבוצות החלשות בליגה גם השנה, אך הלילה היא הביסה את מיאמי 88:107 ושמרה על מאזן מושלם בהכנה. ג'רמין לין הצטיין עם 16 נקודות ו-4 אסיסטים, כשבצד השני גוראן דראגיץ', אלוף אירופה הטרי עם סלובניה היה פושר מאוד וסיים את המשחק עם 12 נקודות באחוזים רעים ואפילו לא אסיסט אחד.

אורלנדו ניצחה באולמה את דאלאס 89:112 במשחק שבו ארון גורדון חגג בצבע עם 17 נקודות ו-10 ריבאונדים, כשנמניה ווצ'ביץ' מסייע לו עם 14 נקודות. דירק נוביצקי לא שיחק בדאלאס שקיבלה 13 נקודות מדניס סמית אבל עם הסגל הנוכחי קשה לראות את המאבס אפילו מדגדגים את הפלייאוף השנה מהמערב החזק. במשחק נוסף שמשוחק כעת פוגשת פורטלנד את טורונטו.

גוראן דראגיץ' מיאמי היט. AP
חוזר ל-NBA אחרי יורובאסקט חלומי. גוראן דראגיץ'/AP

* שארלוט הודיעה הלילה שניקולא באטום שחקנה הצרפתי ייעדר בין שישה שבועות לחודשיים בעקבות קרע ברצועה במרפקו השמאלו, כך התגלה בבדיקת MRI שעבר. באטום נפצע בדקה הראשונה של משחק ההכנה מול דטרויט ביום רביעי ולא חזר לפרקט. באטום נמצא בעונתו השנייה בשארלוט אחרי שחתם בשורותיה על חוזה לחמש שנים בעלות של 120 מיליון דולר. באטום, שלא שיחק ביורובאסקט עם נבחרת צרפת, רשם בעונה החולפת ממוצעים של 15.1 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק והפציעה שלו בהחלט מהווה מכה לא פשוטה להורנטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully