וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה לאחר הזכייה בגביע ווינר: "עשינו צעד גדול, התחושה נהדרת"

מאמן מכבי תל אביב הודה לשחקניו, שיבח את דיברתולומאו ושוב קרא לאוהדים לעמוד מאחורי הקבוצה: "בלעדיהם אין לניצחון הזה שום משמעות, אנחנו זקוקים להם". תומאס: "באנו כקבוצה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר גמר גביע ווינר

מכבי תל אביב זכתה הערב (חמישי) בתואר הראשון של הכדורסל הישראלי לעונת 2017/18, אחרי שניצחה 79:93 את עירוני נהריה בגמר גביע ווינר שנערך בחולון. הצהובים השלימו סדרה של שלושה ניצחונות במפעל במהלך השבוע הזה, כשאל הזכייה השביעת בגביע ווינר הובילו אותם דשון תומאס עם 20 נקודות ואלכס טיוס עם 18 וגם 12 ריבאונדים. ג'ון דיברתולומאו נבחר ל-MVP של הגמר עם 11 נקודות וניהול משחק מצוין.

עוד בנושא:
צפו בתקציר: מכבי תל אביב זכתה בגביע ווינר עם ניצחון על עירוני נהריה
דיווח: היורוליג תורחב ל-18 קבוצות, באיירן מינכן ואלופת צרפת יצטרפו

ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב MVP גמר גביע ווינר. ברני ארדוב
ה-MVP של הגמר. ג'ון דיברתולומאו/ברני ארדוב

נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב: "זה ניצחון חשוב. בלי אוהדי מכבי תל אביב אין לו שום משמעות. אני רוצה להודות לשחקנים שלי, לארגון וגם לאוהדים. התחושה נהדרת. ניצחנו את הטורניר הזה וזו תחושה נהדרת, אבל אני לא שמח כי הפסדנו שבוע בעבודה על הרוטציה. אם כולם היו בריאים הייתי עורך יותר רוטציות. אנחנו רוצים לקלוע, אנחנו לא רוצים שהכדור יהיה בידיים של 2-3 שחקנים בלבד. עשינו צעד גדול, לא עשינו יותר מדי טעויות, הגארדים היו חסרים כשלחצו עלינו. ראיתם את העבודה שדיברתולומאו עשה כפוינט גארד, אני רק מקווה שהוא לא 'נשרף' יותר מדי. הוא בכושר ויש לו גישה נהדרת. השארנו הכול על המגרש. אנחנו זקוקים לאוהדים שיבואו ויתמכו בנו".

לקראת אילת אמר: "לפחות שניים מהפצועים שלנו אמורים לחזור. אמרתי בתחילת ההכנה שאנחנו לא ננצח את נפסיד תחרויות באוקטובר, אלא נחבר צעד אחר צעד את הקבוצה. אם רוצים לקדם שחקנים צעירים צריך לשתף אותם בבעיות, לא רק ביתרון 20 או בפיגור 20. יש לי הרבה דברים להראות גם לזוסמן בווידאו, המשחקים שלו היו מאוד מרשימים".

דשון תומאס, הקלע המוביל של הצהובים, סיכם: "התחושה נהדרת, אנחנו קבוצה חדשה וזה מרגיש טוב לזכות בגביע. תודה לחברים שלי. באנו כקבוצה, שיחקנו חזק והשגנו את הניצחון".

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב עם כרם משעור. ברני ארדוב
קצת חיוכים. נבן ספאחיה עם ניקולה וויצ'יץ' וכרם משעור/ברני ארדוב

אריק אלפסי, מאמן עירוני נהריה: "במחצית הראשונה הם הגיעו למצבים טובים. ניסינו לבלגן את המשחק וזה עזר לכמה דקות, אבל בסופו של דבר הם הענישו אותנו בצבע. זה היה בסופו של דבר שבוע טוב עבורנו כי העפלנו לגמר. אנחנו עם הפנים לליגה, מצפה לנו אתגר קשה מול הפועל ירושלים ביום ראשון. אנחנו יכולים להתמודד נגד הגדולות ראינו את זה השבוע מול ירושלים בגביע ווינר. יש גם דקות טובות שאני יכול לקחת מהמשחק מול מכבי תל אביב. עשינו גם דברים פחות טובים, אבל זה חלק של בניית קבוצה לקראת הליגה".

סטו דגלאס, שחקנה של נהריה: "הייתה התחלה קשה, הם החטיאו הרבה זריקות בהתחלה, וההגנה שלנו לא הייתה כמו שלהם. עשינו כמה דברים שאנחנו יכולים לשאוב מהם עידוד, וזה בעצם מה שעושים בהכנה. אנחנו קצת חבוטים, לא רגילים ללוח זמנים כזה. אני לא חושב שהמאמן יהרוג אותנו בימים הקרובים".

אריק אלפסי מאמן עירוני נהריה. ברני ארדוב
הפנים לירושלים. אריק אלפסי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully