וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: שכטר בהרכב, מליקסון בחוץ. לוי: "זה משחק שחובה לנצח"

5.10.2017 / 20:45

המאמן שינה את ההרכב באימון המסכם לקראת ליכטנשטיין (שישי, 21:45, כאן11) והעדיף את חלוץ בית"ר. גם קלטינס ועטר יפתחו, אלו ובן חיים על הספסל. לוי: "תלונות על התנאים? מיותר"

מחזור 9הסתיים06/10/2017
ליכטנשטיין
    1:0
    • (21) טיבי
    נבחרת ישראל
    אתר רשמי

    נבחרת ישראל תקיים מחר (שישי, 21:45, כאן11) את משחק החוץ האחרון שלה במוקדמות מונדיאל 2018, כאשר תתארח בוואדוז אצל ליכטנשטיין החלשה. ישראל מגיעה אחרי רצף של ארבעה הפסדים ומקווה לקטוע אותו מול הנבחרת היחידה שעדיין לא צברה נקודה בבית ז', ואולי לשמור על סיכוי קטן להשיג בכל זאת את המקום השלישי (כרגע בפיגור ארבע נקודות מאלבניה).

    עוד בנושא
    נבחרת ישראל ערכה אימון בשוויץ, ליאור רפאלוב תורגל בהרכב
    נבחרת ישראל: לוי ועיני ייפגשו אחרי ספרד. רביבו פועל למינוי אבוקסיס
    בן שהר: "מבחינה פיזיולוגית אני מרגיש טוב, בהמשך אהיה גם חד יותר"

    אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
    משחק מול האחרונה בבית. אלישע לוי/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

    כזכור, אלישע לוי צפוי לעלות במערך של 4:4:2 ולוותר על קשר במרכז השדה, כשאתמול תורגלו כצפוי ביברס נאתכו ומרואן קבהא. הרביעייה האחורית כוללת את דוד קלטינס, שהועדף על פני דור אלו, טל בן חיים, איתן טיבי ואופיר דוידזאדה. לצד נאתכו וקבהא תורגלו בכנפיים אלירן עטר (שמאל) וליאור רפאלוב (ימין), ובחוד איתי שכטר ותומר חמד. המשמעות: דן איינבינדר, מאור מליקסון וטל בן חיים החלוץ יישארו גם הם על הספסל.

    בנבחרת מנסים לשים את פרשות טאלב טואטחה ומונאס דאבור, שאלישע לוי החליט לא לזמנם עוד לפני המשחק מול איטליה, מאחור. השניים שלא זומנו סיימו למעשה את הקמפיין. הנבחרת תנחת בישראל בין שבת לראשון. ביום ראשון אחר הצהריים תערוך מסיבת עיתונאים ואימון מסכם לקראת המשחק מול ספרד בטדי.

    אלירן עטר שחקן נבחרת ישראל. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
    שוב תורגל בהרכב. אלירן עטר/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

    בצל הביקורות הרבות שספג בימים האחרונים בעקבות הזימונים לסגל, המאמן אלישע לוי קיים הערב את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק ויחד איתו התייצב גם הקפטן טל בן חיים.

    אלישע לוי אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו מכירים אותם. היה קשה נגדם בארץ. אנחנו נותנים כבוד, אבל זה משחק שחובה לנצח אותו מבחינתנו. פחד זו לא מילה מתאימה. אנחנו לא חושבים עדיין על ספרד. אלא מתרכזים במשימה הקרובה. עשינו הכנה טובה ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי".

    על תלונות השחקנים על חוסר השינה וריבוי הטיסות אמר המאמן: "קיבלנו את התנאים הטובים ביותר ואף אחד לא צריך לחפש תירוצים. אנחנו משתכנים באותן מלון בו היתה איטליה הגדולה, כך שאם שחקן כזה או אחר בחר להתלונן זה מיותר. יש את עניין הטיסה חזרה, אבל הנבחרת משתדלת לא לטוס בשבת ואני מאמין שנדע להכין את עצמנו גם לספרד".

    הקפטן טל בן חיים, שיערוך את הופעתו ה-95 במדים הלאומיים הוסיף: "הרגשה טובה מאוד. אפשר להגיד שחזרתי לתפקיד בו הייתי לפני שנה וחצי וזו בהחלט הרגשה טובה. כל הופעה בנבחרת מרגשת מבחינתי, בלי קשר למספר. אני מנסה לדרבן ולדחוף את השחקנים בכל משחק, אעשה את זה גם מחר. כולם מודעים לחשיבות של המשחק ובאים לייצג את הנבחרת והמדינה. ננסה לעשות את זה בצורה הטובה ביותר. כשאתה עוזב את המשפחה בערב חג, כמובן שאתה רוצה לעשות את המקסימום ולהשיג תוצאה טובה".

    עידן ורד, טל בן חיים שחקני נבחרת ישראל. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
    ימתינו על הספסל. עידן ורד עם טל בן חיים/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

    ליכטנשטיין, שלא ניצחה משחק במוקדמות המונדיאל מאז ספטמבר 2005 (0:3 על לוקסמבורג) וכבשה בקמפיין הנוכחי רק שער אחד (בהפסד 2:1 לישראל) מקווה לנצל את שני המשחקים האחרונים כדי להשיג נקודת בכורה. "אנחנו לא רוצים לסיים עם אפס נקודות", אמר פטר יילה, שוער הנבחרת שהוא גם הקפטן ושיאן ההופעות.

    אגב, הפעם האחרונה בה ליכטנשטיין לא צברה נקודות במוקדמות של טורניר גדול הייתה ב-2002, וגם אז יילה עמד בין הקורות ובין היתר הפסיד פעמיים לישראל (2:0 ברמת גן, 3:0 בוואדוז).

    אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
    ימנע מליכטנשטיין שער שני בקמפיין? אריאל הרוש/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ארנולד האנטר (צפון אירלנד)
    אצטדיון: ריינפארק שטדיון, ואדוז

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully