וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס ורמאלן: "בארסה הכריחה אותי להישאר, אני בסיטואציה קשה"

הבלם הבלגי, שחזר מעונת השאלה ברומא וטרם קיבל דקות העונה, מתוסכל מאוד: "היה בי עניין מהרבה מועדונים, לא נתנו לי לעזוב. אני לא רשאי לשחק גם עם בארסה ב' בגלל החוקים בספרד"

one

קצת יותר משלוש שנים חלפו מאז רכשה ברצלונה מארסנל את תומאס ורמאלן תמורת 15 מיליון ליש"ט והקריירה של הבלם הבלגי תקועה. בעונתו הראשונה בקאמפ נואו הוא רשם רק הופעה אחת בגלל פציעה קשה וגם העונה השנייה לא הייתה מוצלחת במיוחד והסתיימה עם 20 הופעות ושער בודד בכל המסגרות. בעונה שעברה הושאל ורמאלן לרומא ובקיץ החולף שב לבארסה, בתקווה שהפעם הדברים ייראו אחרת. כרגע לפחות, זה לא המצב והעונה הוא טרם זכה לדקות משחק. בריאיון שהעניק לתקשורת המקומית במולדתו, הוא הציג את טענותיו והבעיות שלו עם המועדון.

ורמאלן, השוהה עם נבחרת בלגיה לקראת המשחקים בבוסניה ומול קפריסין במוקדמות המונדיאל ביום שבת ושלישי הקרובים, אמר ל"דרנייר הוואר": "בקיץ, ברצלונה הודיעה לי שאני לא יכול לעזוב. הכריחו אותי להישאר, למרות שהיה עניין בי ממועדונים רבים". בעיתון ציינו את אברטון ואת אנדרלכט כשתיים מהמתעניינות בשחקן, שהוסיף: "עכשיו אני לא משחק בכלל ואני נמצא בסיטואציה מאוד קשה. אני לא רשאי לשחק גם עם בארסה ב'. הייתי יכול לצבור שם דקות ולבנות כושר משחק, אבל החוקים בספרד לא מאפשרים לי לעשות זאת. מן הסתם, המצב שלי מאוד מצער אותי".

עוד בנושא:

ברצלונה קיבלה הזמנה להצטרף לליגה הרוסית: "ליאונל מסי יפרח כאן"
"ריאל רוצה לרכוש את הארי קיין תמורת למעלה מ-200 מיליון יורו"

תומאס ורמאלן במשחק של ברצלונה ב'. GettyImages
לא מוצא את מקומו. ורמאלן/GettyImages

למרות הצרות, הבלם משוכנע שזה לא סוף הסיפור מבחינתו: "אם אקבל דקות בנבחרת ואהיה טוב, זה יהיה משהו חיובי עבורי כמובן, כי אולי אוכל לשוב לברצלונה ולקבל דקות גם שם ואז יבינו בבארסה שהם זקוקים לי. דיברתי עם המאמן ארנסטו ואלוורדה ואני יודע שבמועדון מרוצים מהדרך בה אני מתאמן. ברור לכולם שמועדון כמו ברצלונה לא יכול להסתפק בשלושה בלמים בסגל. צריך ארבעה או חמישה. עם הרחקה אחת ופציעה אחת, אני יכול לשוב לפתע לסגל. זה משהו שיכול לקרות מהר מאוד. נכון לרגע זה, הדברים לא עובדים טוב עבורי, אבל יכול להיות שתוך שבוע הכל ישתנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully