וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי במוקדמות המונדיאל: הקרבות בבית ד' ובית ט' מגיעים לשיאם

סרביה תתארח באוסטריה ותקווה להבטיח את מקומה במונדיאל (21:45, ספורט 3), בעוד ויילס ואירלנד ימשיכו להיאבק. בבית ט', קרואטיה מול פינלנד, טורקיה מארחת את איסלנד ואוקראינה בקוסובו

שחקן נבחרת איסלנד קארי ארנאסון. AP
איסלנד תמשיך במסע הקסם?/AP

משחקי מוקדמות המונדיאל באירופה יימשכו מחר (שישי), כאשר מלבד "הבית הישראלי" יתקיים המחזור התשיעי גם בבית ד' ובבית ט'.

גאורגיה - ויילס (19:00, ספורט 1)

הוולשים, ללא גארת' בייל הפצוע, מקדימים את השכנה אירלנד בנקודה אחת ערב המחזור וינסו לצאת בשלום מטביליסי ולהישאר עם גורלם בידיהם לקראת משחק הבית מול האירים ביום שני, משחק שעשוי להכריע את זהות הנבחרת שתסיים שנייה. גאורגיה לא עשתה קמפיין מבריק, אך מגיעה מעודדת אחרי שבשני המחזורים בספטמבר סיימה ב-1:1 בבית מול אירלנד ובחוץ נגד אוסטריה, כך שלוויילס, בלי הכוכב הגדול שלה, כדאי להיזהר.

אוסטריה - סרביה (21:45, ספורט 3)

אחרי התיקו הביתי המביך נגד גאורגיה, האוסטרים זקוקים לנס כדי להשיג את המקום השני ובתור התחלה, הם יצטרכו לנצח את סרביה שיודעת שניצחון יבטיח לה את המקום במונדיאל ותעדיף להגיע למחזור הסיום בלי דאגות מיותרות. המפגש הקודם בין הנבחרות הסתיים ב-2:3 מרתק לסרביה, שבמחזור האחרון ניצחה באירלנד ותנסה לשמור על המומנטום.

אירלנד - מולדובה (21:45)

כאמור, האירים בקרב מול ויילס ואם הוולשים אכן ינצחו כצפוי בגאורגיה, הרי שמיד אחריהם תעלה הנבחרת של מרטין אוניל (שהאריך את חוזהו עד אחרי יורו 2020) לכר הדשא באביבה סטדיום בדאבלין בידיעה שהיא חייבת שלוש נקודות כדי להגיע לקרדיף עם סיכוי אמיתי למקום השני. מולדובה, הנבחרת החלשה בבית, לא אמורה להוות בעיה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקני נבחרת סרביה דושאן טאדיץ', פיליפ קוסטיץ'. AP
הסרבים יכולים לעלות/AP

קרואטיה - פינלנד (21:45, 5 גולד)

קרואטיה נכנסת לצמד מחזורי הסיום כשהיא מובילה את הבית הצפוף הזה ותנסה לשמור על המקום הראשון. בתור התחלה, היא מארחת את פינלנד, שכבר הודחה, אך עשתה לקרואטים צרות במפגש הקודם (0:1 לקרואטיה) וגם רשמה שש נקודות בשני המחזורים בספטמבר.

טורקיה - איסלנד (21:45, 5+)

טורקיה רק במקום השלישי כרגע, אך תעקוף את האיסלנדים החביבים עם ניצחון. הטורקים רוצים לנקום בנבחרת מצפון היבשת, שגברה עליהם 0:2 בבית בדיוק לפני שנה. איסלנד, שבמחזור הסיום מארחת את קוסובו החלשה, יודעת שאפילו תיקו הוא תוצאה נהדרת עבורה.

קוסובו - אוקראינה (21:45)

אוקראינה רביעית ערב המחזור, אך היא במרחק שתי נקודות בלבד מהפסגה ואם לא תהיה כאן הפתעת ענק, היא תצבור עוד שלוש נגד קוסובו החלשה, שהשיגה עד כה רק נקודה אחת. הקוסוברים אומנם מתקשים, אך גם מקשים על היריבות וממעטים לספוג, כך שלאורחת לא צפוי טיול, אבל אוקראינה יודעת שרגע לפני משחק הבית מול קרואטיה, זה הצ'אנס הגדול שלה לעקוף את כולן בסיבוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully