וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רמאים!": בפרו מאשימים - פיפ"א תדאג שארגנטינה תנצח אותנו

רגע לפני המשחק הקריטי במוק' המונדיאל (ו', 2:30), עיתון פרואני יצא בהאשמות חמורות וטען כי ראשי פיפ"א, הקונמבו"ל וההתאחדות הארגנטינאית נפגשו וסיכמו ביניהם כיצד ידאגו לניצחון של מסי וחבריו

רויטרס

סגנית אלופת העולם, נבחרת ארגנטינה, תארח הלילה (בין חמישי לשישי, 2:30) למשחק קריטי במוקדמות המונדיאל את נבחרת פרו. שני מחזורים לסיום הבית המוקדם בדרום אמריקה, האלביסלסטה רק במקום החמישי, המוביל לפלייאוף, כאשר במאזנם 24 נקודות, בדיוק כמו הפרואנים, שמקדימים אותם בזכות כמות השערים שכבשו.

כצפוי, לא מעט לחץ שורר בקרב שתי הנבחרות לקראת המשחק בבואנוס איירס וכמה שעות לפני שריקת הפתיחה, טענה היום התקשורת הפרואנית כי הנבחרת שלה עומדת להיות קורבן לקנוניה בין פיפ"א, התאחדות הכדורגל של דרום אמריקה (הקונמבו"ל) וההתאחדות הארגנטינאית. מטרת הקנוניה הזו היא כמובן לדאוג שליאונל מסי וחבריו לא יחמיצו את הטורניר ברוסיה בקיץ הקרוב.

עוד בנושא:

נקמתו של הנמר: ריקרדו גארקה רוצה להדיח את מולדתו ארגנטינה עם פרו
דיבאלה לא יפתח מול פרו: "אין זמן לעבוד על הקשר בינו ובין מסי"
ריקרדו גארקה: "ליאונל מסי מעורר הערצה, אך לא נשמור עליו אישית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כותרת העיתון/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיתון הפרואני "טודו ספורט" פרסם בכותרת הראשית שלו את המילה "רמאים!", כאשר ברקע תמונה של מסי תופס את ראשו באכזבה ולצדו תמונות של ראשי פיפ"א וההתאחדות הארגנטינאית: "נשיא ההתאחדות הארגנטינאית, הקונמבו"ל ופיפ"א סיכמו ביניהם לשדוד מאיתנו את המשחק הזה. יש סיכום בין שלושת הגופים", נטען בעיתון, שם ספרו לאחרונה את הימים "למלחמה" והוסיפו כי "הנבחרת נוסעת אל הגיהנום".

בידיעה עצמה מאשים את העיתון את אותם בכירים כי הם ערכו ביניהם פגישה לפני כמה שבועות וכי הם יישבו יחד, זה לצד זה, במהלך המשחק וידאגו שארגנטינה תזכה במלוא הנקודות. יחד עם זאת, למרות שנשיא פיפ"א, ג'אני אינפנטינו, אכן שהה בארגנטינה בימים האחרונים, כחלק מבחינת ההצעה של ארגנטינה, פרגוואי ואורגוואי לארח יחד את המונדיאל ב-2030, הוא לא ינכח הלילה באצטדיון הבומבונרה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully