וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי קיין על מעבר אפשרי לספרד: "אי אפשר לשלול שום דבר"

כוכב טוטנהאם נשאל על השמועות לגבי מעבר לריאל מדריד והשיב: "אין ספק שטוב לי כאן כרגע, נראה מה יקרה". שרווד תומך במינויו לקפטן קבוע. סאות'גייט על סטרלינג: "הוא יכול לעשות הכל"

הארי קיין שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
החלום יתגשם הערב. קיין/רויטרס

הארי קיין קיבל את סרט הקפטן של נבחרת אנגליה לקראת המשחק מול סלובניה במוקדמות המונדיאל הערב (חמישי, 21:45, ספורט2), ובממלכה ממשיכים לעסוק בעתידו של מי שהוזכר כמועמד לעבור לריאל מדריד. כוכבה הלוהט של טוטנהאם נשאל האם הוא רואה עצמו משחק בספרד או בליגה אחרת באירופה בעתיד, והשיב: "לעולם לא אגיד 'לא' או 'כאן'. אי אפשר לשלול שום דבר. זה לא משהו שאני בטוח רוצה לעשות, אבל אסור לשלול. אין ספק שטוב לי כאן, נראה מה יקרה".

על סרט הקפטן שיענוד הערב והעונה הנהדרת שעוברת עליו אמר קיין: "זה משהו שחולמים עליו, בטח בוומבלי. זה יהיה רגע מדהים עבורי באופן אישי. אני לעולם לא רוצה לנוח. הקריירה שלי כל כך קצרה, שאני רוצה לנצל כל רגע ממנה. אני מסתכל על מישהו כמו כריסטיאנו רונאלדו, שמגיע לגיל בו אמורים לדעוך, אבל נראה שהוא רק משתפר. גם אני רוצה לשמור על המצב הפיזי שלי כך לתקופה ארוכה".

שחקן טוטנהאם לשעבר טים שרווד תמך בהענקת סרט הקפטן לקיים באופן קבוע, ולא רק זמני: "אם זה היה תלוי בי, זה מה שהייתי עושה. הוא ישחק מדי משחק, וחשוב שמי שיענוד את הסרט ישחק הרבה. הארי לא יראה בכך עול".

גם מאמן נבחרת שלושת האריות גארת' סאות'גייט יחסר את דלה עלי המושעה. את מקומו עשוי לתפוס ראחים סטרלינג, שקיבל מחמאות מממאנו: "הוא יכול לעשות הכל. הוא עובר שחקנים, יכולת הכיבוש שלו השתפרה והוא עובד קשה ומתקל. הוא לא סתם עוד שחקן כנף".

עוד בנושא:

חמישי במוקדמות המונדיאל: גרמניה ואנגליה רוצות להבטיח העפלה
"ריאל רוצה לרכוש את הארי קיין תמורת למעלה מ-200 מיליון יורו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully