וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיבאלה לא יפתח מול פרו: "אין זמן לעבוד על הקשר בינו ובין מסי"

על אף הכושר הנהדר, כוכב ארגנטינה יתחיל את המשחק המכריע מול פרו (2:30, ספורט1) על הספסל. סמפאולי: "צריך משהו מבוסס יותר". ארגנטינה, אורוגוואי ופרגוואי רוצות לארח את מונדיאל 2030

עריכת וידאו: מתן חדד

רגע האמת של נבחרת ארגנטינה הגיע. אם ברצונם להעפיל למונדיאל הקרוב, לחורחה סמפאולי אסור למעוד הלילה (בין חמישי לשישי, 2:30, ספורט1) כשיארח את נבחרת פרו, שערב המחזור ה-17 במוקדמות בדרום אמריקה מקדימה אותו בזכות הפרש שערים עדיף.

חרף היעדרותו של סרחיו אגוארו הפצוע, ועל אף ששניהם פתחו את העונה בצורה מצוינת בברצלונה וביונבטוס בהתאמה, ליאנול מסי (11 שערי ליגה עד כה) ופאולו דיבאלה (10 שערי ליגה) לא יפתחו הלילה יחדיו. "אין זמן לעבוד על מעכרת היחסים הזאת, נצטרך ללכת על משהו יותר מבוסס", אמר סמפאולי.

מאמן האלביסלסטה הוסיף: "מסי צריך לנוע במגרש כמו שהוא עושה בברצלונה, להמציא עבורו עמדה או לפתח שיטה סביבו כרגע יהיה משוגע. כשאנחנו משתמשים בשיטה של 4-2-3-1 הוא אפילו יותר מקדימה, תמיד ליד הרחבה. להרחיק אותו מהרחבה מרחיק את השחקן הכי טוב שלנו מהזדמנויות להבקיע, הדבר שהוא עושה הכי טוב עבור הקבוצה שלו. התפקיד שלי הוא לגרום לו להבין שהוא חיוני בשליש השלישי של המגרש".

* ארגנטינה, אורוגוואי ופרגוואי הודיעו כי ברצונן לארח את מונדיאל 2030. הנשיאים של שלוש המדינות נפגשו אמש והודיעו על כך במסיבת עיתונאים בבואנוס איירס. אורוגוואי אירחה (וזכתה) במונדיאל הראשון אי פעם, ב-1930, וכעת היא מקווה לסגור מעגל ולארח טורניר גדול נוסף, בדיוק 100 שנה לאחר מכן. ארגנטינה אירחה את הטורניר של 1978, ועבור פרגוואי עשויה להיות זו פעם ראשונה.

עוד בנושא:

ריקרדו גארקה: "ליאונל מסי מעורר הערצה, אך לא נשמור עליו אישית"

שחקני נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי, פאולו דיבאלה. AP
סמפאולי צודק? מסי ודיבאלה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully