וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חלק מהשחקנים מתוסכלים, שינויים צפויים בהרכב

5.10.2017 / 7:33

לא מעט שחקנים חשים כי האימונים חסרי משמעות משום שהשפעת המאמנים על ההרכב והחילופים קטנה. בניון, ורטה, דילמוני וכחילה עשויים לשוב להרכב. גורם: "לא נצליח אם מי שכאן לא יהיה מחויב"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מאז ההפסד לבני סכנין, אימוני בית"ר ירושלים מתקיימים בסגל חלקי בעקבות היעדרותם של שחקני הנבחרות. היום (חמישי) יהנו שחקני הקבוצה מיום חופש. טל כחילה לא התאמן אתמול לאחר שספג מכה ברגלו באימון שלשום. לאחר שכל השחקנים יחזרו מהנבחרות צפויה להתקיים שיחה בנוגע לחוסר האנרגיות שאפיינו את הקבוצה בסכנין ובמקביל ייערכו שיחות אישיות למספר שחקנים מובילים. גורם בבית"ר אמר אתמול: "יכול להיות שנעשו הרבה טעויות ניהוליות ומקצועיות השנה, יכול להיות שצריך בלם, נסיק מסקנות ואת מה שצריך נתקן, אבל שום דבר לא יצליח אם מי שנמצא כאן לא יהיה מחויב".

בקרב לא מעט שחקנים הייתה טענה כי הצוות המקצועי הולך עם 11-12 שחקנים קבועים וגם החילופים פחות או יותר זהים, מה שהופך את האימונים לחסרי משמעות. חלק מהשחקנים אף גרסו כי הירידה ברמת האימונים נובעת מהתחושה כי למאמנים אין השפעה על ההרכב והחילופים. בבית"ר טוענים כי אילו תירוצים של שחקנים שבוחרים לא להתמודד, אבל בכל מקרה רוצים לשנות את התחושות הללו ומקווים כי זה יקרה כעת, עם מינויו של מאמן קבוע, בני בן זקן.

גורם בבית"ר הסביר זאת ואמר: "היו בעיות עם מאמנים, נעשו טעויות, העובדה שלבנדה היה מאמן זמני גם לא תרמה כי שחקנים ניצלו את זה. כל זה נגמר, אנחנו נסיק מסקנות ומנגד התירוצים של השחקנים נגמרו".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: "בלי תשוקה, מחוייבות ונשמה אי אפשר לנצח"
גורם בבית"ר ירושלים: "בושה וחרפה, היו שחקנים שהלכו על המגרש". קליימן זומן לנבחרת

חן עזרא שחקן בית"ר ירושלים עם דוד קלטינס. אדריאן הרבשטיין
שוב לא שקט/אדריאן הרבשטיין

מה שברור כבר עכשיו בוודאות זה שיהיו מספר שינויים בהרכב הקבוצה. ההחלטות הסופיות יתקבלו רק לקראת המשחק עם מכבי נתניה, כאשר בבית"ר מנסים למצוא יריבה למשחק אימון בשבוע הבא. עופר ורטה, חן דילמוני, יוסי בניון, וטל כחילה נמצאים בתמונת ההרכב. גם בוריס קליימן שנמצא עם הנבחרת צפוי לחזור לשער.

לפני שטס להצטרף לנבחרת סלובקיה, סיפר אריק סאבו לחבריו כי העובדה שהוא משחק כמגן ימני בבית"ר גרמה למאמנו הלאומי לקחת אותו בחשבון והוא עשוי לקבל דקות במדי נבחרתו לאחר תקופה ארוכה. יחד עם זאת , סאבו חזר וציין כי הוא מעדיף לשחק כקשר בבית"ר.

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: "בלי תשוקה, מחוייבות ונשמה אי אפשר לנצח"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully