וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו רויס: "הייתי מוותר על כל הכסף כדי להבריא ולחזור לשחק"

קשר דורטמונד לא צפוי לשחק עד תחילת 2018: "אנחנו מרוויחים הרבה, אבל לפעמים נאלצים לשלם מחיר כבד. אני רק רוצה לחזור לעשות מה שאני אוהב". על סיום החוזה: "אולי אנסה משהו חדש"

אימג'בנק GettyImages

כבר מספר שנים שמרקו רויס נאבק בפציעות, ונאלץ לצפות מהצד במשחקים רבים של דורטמונד ונבחרת גרמניה. גם בימים אלה הקשר בן ה-28 נמצא בעיצומו של הליך שיקום, לאחר שקרע שריר בברכו בגמר הגביע הגרמני בעונה שעברה, ומתחיל להימאס לו מהמצב המדכדך. "שלושה ימים אחרי הפציעה, הרצתי בראש את מה שקרה ובכיתי שוב", סיפר רויס, שלא צפוי לשוב למגרשים לפני תחילת 2018.

"החלק הבאמת קשה הוא להיות כל הזמן לבד ולעבוד כי לנסות לחזור לשחק", סיפר, "נמאס לי כבר אחרי שלושה שבועות של שיקום. זה מבחן מנטלי אכזרי כי אתה תמיד נדרש לעבוד לבד במצבים הללו. כשחקנים מובילים, אנחנו מרווחים הרבה כסף, אבל לפעמים משלמים מחיר יקר בבריאות. הייתי מוותר על כל הכסף שלי כדי להחזיר לעצמי את הבריאות, כדי שאוכל לעשות את העבודה שלי ואת מה שאני הכי אוהב, לשחק כדורגל".

רויס הגיע לדורטמונד בשנת 2012, והוא מודה שאינו בטוח שיישאר לאחר תום חוזהו בקיץ 2019. "יש ארבעה או חמישה מועדונים מחות לגרמניה שמעניינים אותי", אמר, "בשנה הבאה אהיה כבר בן 30. זה יהיה החוזה הגדול האחרון שלי וההזדמנות האחרונה שלי לנסות משהו חדש. אני חייב להגיד בכנות שאני לא יודע איפה אשחק. כרגע אני מרוצה פה ולא חושב על מה שיקרה בעוד שנה וחצי, אבל כשהזמן יגיע אשב ואקבל החלטה".

עוד בנושא

דיווח: לואי ואן חאל יחזור לבאיירן מינכן כמחליפו של אנצ'לוטי
התעלומה נפתרה: פברגאס הודה כי השליך משולש פיצה על פרגוסון
"ריאל רוצה לרכוש את הארי קיין תמורת למעלה מ-200 מיליון יורו"

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
"קשה להיות כל הזמן לבד". מרקו רויס/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • מרקו רויס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully