וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר בית"ר תל אביב/רמלה: "לא אעמוד בדרכו של עמיר תורג'מן"

4.10.2017 / 10:21

ליאור שחטר אישר למ.ס אשדוד לנהל משא ומתן עם המאמן, שעשוי להחליף את ראובן עטר: "הוא יהיה המאמן הכי טוב בארץ בעוד חמש שנים. אם ילכו עליו, ירוויחו מאמן מצוין". במקביל נבדקות אופציות נוספות

צילום: לילך וייס, עריכה: תום זווילי

מ.ס. אשדוד פנתה אמש (שלישי) לבית"ר תל אביב/רמלה וביקשה אישור לשוחח עם עמיר תורג'מן על האפשרות שהוא יאמן את הקבוצה. יו"ר הקבוצה מהלאומית ליאור שחטר אישר לאשדוד לפנות לתורג'מן שנמצא כעת עם נבחרת ישראל בליכטנשטיין. שחטר אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "אני לא אעמוד בדרכו של עמיר תורג'מן, אבל קודם שאשדוד תחליט שעמיר תורג'מן הוא המאמן שהיא רוצה. אם הם ילכו עליו, אין לי ספק שאשדוד תקבל מאמן מצוין. אשדוד תקבל את המאמן שיהיה הכי טוב בארץ בעוד חמש שנים. זו דעתי. בכל מקרה אני לא אעשה שום צעד לחפש מאמן חדש לבית"ר תל אביב/רמלה עד שיקרה משהו עם עמיר. זו הדרך שלי".

כזכור, באשדוד רצו את תורג'מן במהלך הקיץ אחרי שרן בן שמעון עזב לנבחרת קפריסין, אבל אז הדברים לא הבשילו מאחר שתורג'מן התעקש על עוזרו ארז בלפר בעוד שבאשדוד רצו שרוני אוואט ישמש כעוזרו. כעת אחרי שאוואט עזב בעצמו, לא תהיה שום בעיה שתורג'מן יביא איתו את בלפר. במקביל לתורג'מן, באשדוד בודקים אופציות נוספות ולקבוצה הוצעו עוד כמה מאמנים.

בתוך כך, החלו היום בבוקר בקבוצה את העידן שאחרי ראובן עטר. השחקן הוותיק משה אוחיון העביר את האימון ביחד עם מאמן הכושר יוסי פחימה. אוחיון אמר אמש: "אני אעביר את האימונים על פי בקשת המועדון עד שיגיע מאמן חדש. אין לי כוונה בשלב הזה להיות המאמן, כי יש לי עוד תכניות לשחק ולתרום לאשדוד על כר הדשא".

עוד בנושא:

ראובן עטר פוטר ממ.ס אשדוד אחרי שישה מחזורי ליגה בלבד
עטר כבר לא יחזור: הפועל עפולה מינתה את אופיר חיים למאמן

מאמן בית"ר תל אביב רמלה עמיר תורג'מן. מגד גוזני
"המאמן הכי טוב בארץ בעוד חמש שנים"? תורג'מן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully