וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר באסיפה לשחקני מכבי פתח תקוה: "אסור להתפרק". שחקנים כעסו על פירס

4.10.2017 / 7:16

במכבי פתח תקוה מעכלים את התבוסה לנתניה, שחקנים סיפרו: הפגרה הגיעה בזמן. מימר שוחח עם השחקנים: "אנחנו צריכים להיות יחד". כעס על הברזילאי: "גם לו יש חלק. היו הרבה אמוציות לאחר המשחק"

שחקן מכבי פתח תקוה רומאריו פירס. אדריאן הרבשטיין
"גם לו יש חלק". פירס/אדריאן הרבשטיין

במכבי פתח תקוה עדיין מנסים לאסוף את השברים אחרי התבוסה למכבי נתניה. חלק מהשחקנים אמרו אתמולכי לדעתם הפגרה הגיעה בדיוק בזמן, בעיקר לאור האי רועים האחרונים בקבוצה. "עברנו תקופה לא קלה. החלפת מאמנים, בעיות עם הזרים, ואם זה לא מספיק גם האירועים שקרו אחרי המשחק. הקבוצה צריכה לנוח ולהירגע. יש לנו אחרי הפגרה משחק נגד מכבי חיפה, וזה לא הולך להיות קל", אמרו.

שרון מימר ביקש אתמול לכנס את השחקנים לאסיפה. המאמן לא תקף את השחקנים, אבל הבהיר להם כי אסור לקבוצה להרים ידיים בשלב כזה של העונה. "אסור להתפרק, אנחנו צריכים להיות ביחד", אמר להם מימר. "אני בטוח שבמאה אחוז שאנחנו נצא מזה". אבי לוזון הגיע לקראת סיום האימון אך לא שוחח עם השחקנים.

שיחת היום בקרב השחקנים הייתה ההתנהלות של רומאריו פירס אחרי המשחק. אתמול פרסמנו כי השחקן קילל והשתולל בחדר ההלבשה, תוך שהוא בועט בחפצים. "די להתסכל בשער הראשון שספגנו כדי להבין שלרומאריו יש חלק בלתי מבוטל במה שקרה על הדשא", אמר אחד מהם. "מבחינתי ומבחינת כל השחקנים האירוע הזה מאחורינו. היו הרבה אמוציות אחרי המשחק. עכשיו צריך לדעת לתקן הכל ולחשוב איך אנחנו מגיעים מוכנים עד אחרי הפגרה". זה יהיה זמן טוב להחלמה גם עבור הבלם עומר דנינו, שייעדר כארבעה שבועות בשל הפגיעה בקרסול. ז'והאן מרסיאל יפתח במשחק הקרוב, כשמימר יצטרך להחליט האם הוא נותן הזדמנות נוספת לתומאש סיבוק, שעשוי לעזוב בינואר, או לפתוח בהרכב עם הבלם הצעיר עידן אהדנני.

החלוץ גרגורי טאדה זועם על הקרדיט שהוא מקבל ולא מן הנמנע שאם המצב יימשך הוא יבקש לעזוב בעצמו. טאדה עדיין לא השלים 90 דקות בשלושת המשחקים שבהם שיחק יחד, וכבש שער אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully