וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: הפועל תל אביב ניצחה 1:3 את מרמורק ועלתה לחצי הגמר

הקבוצה של מוטי איוניר התאוששה מהפסד הבכורה בליגה, ויצאה מפיגור בזכות שערים של אופיר טקיאר (28), עדן הרשקוביץ (37) ופצצה של עידו אקסברד (74). ניראל מחפוד כבש לרחובותיים

אוהדי הפועל תל אביב חוגגים. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
שני משחקים מתואר. שחקני הפועל תל אביב חוגגים/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

הפועל תל אביב העפילה הערב (שלישי) לחצי גמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית, אחרי שגברה 1:3 על הפועל מרמורק באצטדיון המושבה. הקבוצה של מוטי איוניר הגיעה להתמודדות אחרי הפסד הבכורה שלה בלאומית מול אחי נצרת, והציבה הרכב יחסית משני מול האורחים מרחובות, כאשר שחקנים בכירים כמו אריק ינקו, מוטי ברשצקי (נכלל בסגל הנבחרת הצעירה) ושחר הירש לא שותפו במשחק.

דווקא מרמורק, שנמצאת בתחתית הלאומית, מצאה ראשונה את הרשת. האורחת יצאה למתפרצת מהירה, בסיומה שלח עידן שריקי את ניראל מחפוד, שלא התבלבל מול השוער דודי אלון וכבש (8). עשרים דקות לאחר מכן השתחרר הרבה לחץ אצל האדומים, כשעדן הרשקוביץ מצא את אופיר טקיאר, וזה הצליח להשוות. הרשקוביץ, שהחליף את גיא בדש רק דקה לפני שבישל את השוויון, קיבל כדור עומק יפה מג'וזף גנדה והשלים את המהפך בדקה ה-37.

השער שחתם את תוצאת המשחק, והיה גם היפה מכולם, היה של עידן אקסברד. החלוץ, שעלה גם הוא מהספסל, שלח פצצה מכ-20 מטר לחיבורים של צליל חתוכה ואת הפועל תל אביב לשלב ארבע האחרונות של המפעל, מרחק שני משחקים מתואר. במקביל, הפועל עפולה ניצחה 0:1 דרמטי את הפועל ראשון לציון, ועלתה גם היא לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully