וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "יש הרבה כישרון וגישה טובה, נשתפר מדי יום"

3.10.2017 / 20:32

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מה-60:86 על מכבי ראשל"צ בחצי גמר גביע ווינר ופרגן לדיברתולומאו: "הוא הולך לשנות את הקריירה שלו". הגארד: "קיבלתי עזרה מכולם, הורידו ממני את הלחץ"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב העפילה הערב (שלישי) לגמר גביע ווינר, לאחר שהביסה בקלילות 60:86 את מכבי ראשון לציון. הקבוצה של נבן ספאחיה שוב הופיעה ללא פייר ג'קסון, נוריס קול ודיאנדרה קיין הפצועים, אך לא התקשתה לרגע ונשענה על יכולת טובה של ג'ון דיברתולומאו (19 נקודות). ביום חמישי, תפגוש בגמר את המנצחת בין עירוני נהריה וגלבוע/גליל.

"היה משחק מאוד סולידי שלנו", סיכם נבן ספאחיה. "הדרבי גזל מאיתנו הרבה אנרגיה, בעיקר מרול ודיברתולומאו, אבל בסופו של דבר ניצחנו ניצחון קל, אף אחד לא נפצע וזה חשוב. בסוף עשינו הרבה טעויות, אנחנו צריכים להשתפר ולעשות דברים טוב יותר, אבל זה קורה, כולם יכולים לטעות. אנחנו צריכים שלושה גארדים בחזרה, ועוד זמן ביחד. יש פה הרבה כישרון וגישה טובה, ונשתפר מדי יום".

במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן: "היום היו לנו פחות איבודי כדור, ושלטנו בריבאונד, אלה הדברים הכי חשובים, זה הדברים שניקח מהמשחק הזה, ננוח ונקווה שמישהו יחזור. יש לנו ספסל עמוק, ואנחנו תמיד באים עם רוטציה טרייה. קשה לשחק מולנו במשחק עומד, במיוחד עם הגודל שלנו. ידענו שנברח מהמשחק הזה צעד אחרי צעד. כמאמן אני מכין את ג'ון דיברתולומיאו ליורוליג מהיום הראשון, איך הוא מקבל את התפקיד הזה? הוא בכיוון הנכון והולך לשנות את הקריירה שלו".

ג'ון דיברתולומאו עצמו, שבלט עם 19 נקודות, הוסיף: "עוד משחק והזדמנות עבורנו להשתפר. יש עוד על מה לעבוד. קיבלתי היום הרבה עזרה מכולם, הורידו ממני את הלחץ".

עוד בנושא:

חצי גמר גביע ווינר: מכבי תל אביב הביסה את מכבי ראשון לציון 60:86

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
יש עוד עבודה. ספאחיה/ברני ארדוב

מנגד, סיכם המאמן המפסיד שמוליק ברנר: "אני מאוכזב מחלק מהדברים, חלק מהנתונים הם בעיות שידענו שלא קשה להתגבר עליהן בסגל מאוד קצר ומאוד צעיר. בעיקר מאיך שהגבנו כשהדברים לא הסתדרו לנו, במחצית הראשונה היינו בסדר עם הרבה זריקות טובות שהחטאנו, לא יכולים לצפות תמיד שהדברים יסתדרו לנו. אנחנו נעשה משחק אימון עם יריבה מהלאומית, זאת האופציה היחידה שיש לנו, ננצל את הזמן הזה כדי להכניס את מרפי הולוואי לעניינים ולהמשיך לבנות את מה שאנחנו בונים, צעד אחרי צעד. מה שקרה זה הכל בראש. הם קלעו כמה זריקות והרימו את רמת האגרסיביות שלהם, ומהרגע שזה הופך מ-10 ל-20, אז זה לא חוזר להיות שוב 10. היו עוד כמה דברים פחות חיוביים, אבל זאת הבעיה האמיתית שנקלענו אליה".

ניצן חנוכי הוסיף: "לא רצינו שככה זה ייראה, נכון להיום הסגל היה חסר מדי, ואין לנו את הפריבילגיה ששני שחקנים חשובים יעדרו. היינו צריכים להראות יותר טוב, אנחנו בתהליך ומרפי ויבוא לעזור לנו. אנחנו שואפים להיות חלק מהרמה הגבוהה בליגה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן מכבי תל אביב דשון תומאס מול שחקן מכבי ראשון לציון ניצן חנוכי. ברני ארדוב
הסגל החסר השפיע. חנוכי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully