וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא נבחרת ארגנטינה: "אגוארו לא מסוגל לזוז בלי עזרה, מצבו רע"

למרות ההערכות האופטימיות של הצוות הרפואי של מנצ'סטר סיטי, נראה שמצבו של החלוץ שנפצע בתאונת דרכים וניצל בנס לא משתפר. בארגנטינה מעידים: "הוא ייעדר עוד לפחות שישה שבועות"

כך נראתה זירת התאונה

חילוקי דעות בנוגע למשך היעדרותו של סרחיו אגוארו מהמגרשים, בעקבות תאונת הדרכים בה היה מעורב בסוף השבוע שעבר. הצוות הרפואי של מנצ'סטר סיטי ערך לחלוץ בדיקות מקיפות וקבע כי הפציעה אינה חמורה כפי שחשבו מלכתחילה וכי הוא ייעדר בין שבועיים לחודש, כשהתחזית האופטימית היא שיחזור כבר למשחק הליגה הקרוב מול סטוק ביום שבת.

למרות זאת, רופא נבחרת ארגנטינה דונאטו וילאני שנמצא בקרבתו של אגוארו בימים האחרונים מעיד אחרת. "סרחיו עוד לא מסוגל לזוז בבית שלו, הוא צריך עזרה כדי כדי להיכנס או לצאת מהרכב הפרטי שלו, אני ממש לא חושב שהוא יוכל לחזור למגרשים בקרוב", אמר. כמו כן, סיפר כי מצב רוחו של אגוארו שפוף. "הוא במצב רע מאוד, כי הוא רצה מאוד לשחק והמקרה הזה, שלא קרה באשמתו, גורם לו להחמיץ שני משחקים חשובים מאוד".

אגוארו שבר את הצלעות בעקבות התאונה ועל פי ההערכות הראשוניות, אמור היה להיעדר כחודשייים מהמגרשים. החלוץ בן ה-29 עשה את דרכו לנמל התעופה באמסטרדם במונית, אחרי שבילה במופע של זמר קולומביאני מוכר, כשהנהג איבד שליטה על הרכב וגרם לו להתנגש בעמוד בצידי הדרך. למזלו של אגוארו הוא יצא עם פציעות קלות יחסית לחומרת התאונה, בעיקר בשל העובדה שהשתמש בחגורת בטיחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully