וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לואי ואן חאל יחזור לבאיירן מינכן כמחליפו של אנצ'לוטי

למרות מועמדותו של טוכל, 'בילד' טוען כי ההולנדי, שלא אימן מאז עזב את מנצ'סטר יונייטד לפני כשנה, עשוי לשוב לבוואריה. מרכוס באבל נגד פרנק ריברי: "לא מופיע לרגעים החשובים"

אימג'בנק GettyImages

חמישה ימים לאחר שפיטרה את קרלו אנצ'לוטי, באיירן מינכן עדיין מחפשת את האיש שיחליפו על הקווים. השם הכי חם, מהרגע הראשון, היה תומאס טוכל, אך בינתיים איבדה באיירן עוד נקודות בליגה (2:2 עם הרטה ברלין) עם ווילי סניול על הקווים, והלחץ במועדון גובר. 'בילד' מדווח היום (שלישי) כי האיש שיחליף את אנצ'לוטי יהיה לא אחר מאשר לואי ואן חאל, שיחזור לקדנציה שנייה בבוואריה. בהתחשב בעובדה שהאתר הגרמני היה גם הראשון לדווח על פיטוריו של האיטלקי, מאוד יכול להיות שהקאמבק של ואן חאל יושלם בקרוב.

ההולנדי בן ה-66, שלא אימן מאז עזב את מנצ'סטר יונייטד בתום העונה שעברה, החל את הקדנציה הראשונה שלו בבאיירן בקיץ 2009. אחת הרכישות הראשונות שלו היו אריאן רובן, שעל פי הדיווחים לא ממש הסתדר עם אנצ'לוטי וישמח לחזור לשתף פעולה עם מי שגם אימן אותו בעבר בנבחרת הולנד. הפתיחה של ואן חאל הייתה רעה, וכבר אחרי מספר חודשים החלו שמועות על פיטורים קרובים שלו, אך בסופו של דבר הוביל את הקבוצה לדאבל גרמני ולגמר ליגת האלופות, שם הפסידה לאינטר של ז'וזה מוריניו (מחליפו ביונייטד). העונה השנייה אמנם נפתחה בזכייה בסופרקאפ, אך הייתה חלשה מאוד, והסתיימה בפיטוריו כחודש לפני סיומה.

שחקן הקבוצה לשעבר מרכוס באבל ביקר את פרנק ריברי ואמר: "הוא לא כבש בליגת האלופות כבר שנתיים. הוא רואה עצמו באותה רמה של כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי, אבל האמת שונה. האמת היא שברגעים החשובים הוא לא מופיע. זה קצת מעצבן שכל האש הופנתה לאנצ'לוטי. ריברי עשה דברים נהדרים במועדון והוא היה שחקן פנטסטי, אבל לטעמי הוא לא יכול למלא את התפקיד שמילא בעבר".

עוד בנושא

קרלו אנצ'לוטי במזרח ירושלים: "לא אאמן בעשרת החודשים הקרובים"
אריאן רובן: "האימונים של הבן שלי יותר רציניים מאלו של אנצ'לוטי"
מאטס הומלס על הטענות שהיה מהאחראים לפיטורי אנצ'לוטי: "כתבו עליי כאילו רצחתי את המלך"

שחקן באיירן מינכן אריאן רובן לצד מאמנו, לואיס ואן חאל. רויטרס
יחזרו לשתף פעולה? ואן חאל ורובן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully