וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: מכבי תל אביב ניצחה 60:86 את מכבי ראשון לציון

הצהובים שייטו אל עבר הגמר, אחרי שעלו ליתרון דו ספרתי ברבע השני וניצלו רבע שלישי נוראי של הכתומים כדי לגמור את המשחק מוקדם. ג'ון דיברתולומאו הצטיין עם 19 נקודות ו-6 אסיסטים

one

לאחר הניצחון הדרמטי על הפועל תל אביב, מכבי תל אביב הביסה הערב (שלישי) את מכבי ראשון לציון 60:86 בחצי גמר גביע ווינר והבטיחה את מקומה בגמר, שייערך ביום חמישי, בו היא תנסה לזכות במפעל בפעם השביעית. ג'ון דיברתולומאו הצטיין עם 19 נקודות, 6 אסיסטים ו-3 חטיפות.

הצהובים עלו ליתרון דו ספרתי ראשון ברבע השני בהובלתם של ג'ון דיברתולומאו ודשון תומאס. ברבע השלישי הכתומים הציגו יכולת רעה שאיפשרה לשחקניו של נבן ספאחיה להגדיל את היתרון ובעצם לגרום לרבע האחרון להיות גארבג' טיים אחד גדול. הצהובים ימתינו כעת למנצחת במשחק בין גלבוע/גליל לעירוני נהריה כדי לדעת את זהות היריבה אותה הם יפגשו בגמר ביום חמישי.

קלעו למכבי תל אביב:

ג'ון דיברתולמאו 19 (6 אסיסטים, 3 חטיפות), ג'ייק כהן 14, דשון תומאס 10, ארטיום פראחוסקי 9, ג'ונה בולדן 8 (9 ריבאונדים), מייקל רול 8, אלכס טיוס 4, יובל זוסמן 3, כרם משעור 6 (9 ריבאונדים).

קלעו למכבי ראשון לציון:

עידן זלמנסון 13 (6 ריבאונדים) ניצן חנוכי 12, מארק טולפסן 11, דרו קרופורד 8 (8 ריבאונדים), ג'ייסון סיגרס 8, יניב סולומון 8. רום קורנליוס, אבי בן שימול וניב בלול שותפו אך לא קלעו.

שחקן מכבי תל אביב דשון תומאס מול שחקן מכבי ראשון לציון ניצן חנוכי. ברני ארדוב
דשון תומאס מול ניצן חנוכי/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

המשחק נפתח עם קצב טוב ומהיר. ג'ון דיברתולומאו הוביל את הצהובים בפתיחה וקבע 11:11 ארבע דקות לסיום הרבע הראשון. שלשה של יובל זוסמן העלתה את תל אביב ליתרון 13:16. דשון תומאס קבע את תוצאת הרבע הראשון - 13:18 למכבי תל אביב.

רבע 2:

הכתומים פתחו את הרבע טוב ועם 6 נקודות רצופות עלו ליתרון 18:19. שלשה של ג'ייק כהן החזירה את היתרון לצהובים - 19:21. שלשה נוספת, הפעם של מייקל רול, העלתה את הצהובים ל-19:24. הנקודות הראשונות הערב של ג'ונה בולדן העלו את מכבי תל אביב ליתרון דו ספרתי ראשון של 24:35. הקבוצות ירדו להפסקה כשהצהובים ביתרון 26:37.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ון דיברתולומאו, מכבי תל אביב, מול עידן זלמנסון, מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
ג'ון דיברתולומאו עם עידן זלמנסון/ברני ארדוב

רבע 3:

הצהובים פתחו את הרבע עם ריצת 2:9 והגדילו את היתרון ל-28:46, ממנו ההפרש רק המשיך לצמוח בדרך ל-28:50 אחרי שלשה של ג'ונה בולדן. הכתומים סיפקו רבע חלש מאוד, בו קלעו 13 נקודות בלבד לעומת 25 של הצהובים. שלשה של מייקל רול קבעה את תוצאת הרבע השלישי - 39:62 לזכות מכבי תל אביב.

רבע 4:

הרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד, והצהובים המשיכו לשייט בדרך להבטחת הניצחון עם 60:86.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully