וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה ברשת: גיוס כספים לדודי סלע על הפרס שהפסיד ביום כיפור

אחרי שהטניסאי הישראלי פרש מטורניר שנז'ן בגלל יום הכיפורים והפסיד אפשרות להרוויח 33 אלף דולר, "ארגון איילת השחר נרתם לסייע, כהוקרה והערכה, על מנת להוכיח שעם ישראל חי וקיים"

דודי סלע טניסאי ישראלי. רויטרס
מקבל תמיכה נרחבת. סלע/רויטרס

ההחלטה של דודי סלע לפרוש מהמשחק שלו ברבע גמר טורניר שנז'ן בגלל יום הכיפורים עוררה לא מעט תגובות בישראל, וגם בעולם. כזכור, הטניסאי הישראלי (77 בעולם) הפסיק את המשחק שלו בטורניר מסבב ה-250 של ה-ATP מול אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני (53) במצב של 1:1 במערכות, והודיע לשופט כי בשל כניסת יום כיפור בסין, הוא נאלץ לפרוש. סלע, שנראה בכושר טוב, הצליח לעלות לרבע הגמר אחרי שניצח את מאתיו אבדן האוסטרלי ולהפתיע את מישה זברב.

עוד בנושא

רוצים לתרום גם אתם לדודי סלע את הכסף שהפסיד?
בשל יום כיפור: דודי סלע פרש במצב של 1:1 מול דולגופולוב בשנז'ן
עופר סלע: "שברתי בקבוק על הקיר כשראיתי שדודי פרש, צריכים לבקש ממנו סליחה"

סלע אומנם הצליח לגרוף בטורניר פרס כספי של 19,330 דולר ו-45 נקודות דירוג, אבל ניצחון היה מעניק לו כמות כפולה של נקודות דירוג (90) וסכום כסף גדול בהרבה, 33,925 דולר. ההחלטה של דודי זכתה לכותרות באתרי הטניס השונים בעולם על "הישראלי שפרש מסיבות דתיות והפך לגיבור", כמובן שגם שרת הספורט מירי רגב החמיאה לו, וכעת מתברר כי קמה יוזמה חדשה בניסיון לגייס לסלע את הכסף שהפסיד.

"ארגון איילת השחר נרתם לסייע", נכתב בניסיון גיוס הכסף, "את הדירוג לא נוכל לתת לו, אבל כהוקרה והערכה, נוכל להעניק לו, כל עם ישראל, את סכום המענק שכל כך הגיע לו, ונאמר לו: אנחנו איתך בהערכה עצומה ובהתרגשות. היעד הוא לגייס סכום של 100,000 שקל ובכך להוכיח לעולם שעם ישראל חי וקיים!".

כזכור, אחיו של דודי סלע, עופר, כתב בפייסבוק: "לתדהמת כולם במגרש, דודי אמר לשופט: 'מצטער, לא יכול להמשיך. יום כיפור נכנס'. ואני שברתי בקבוק על הקיר באותו הרגע. דודי נמצא בטופ העולמי כבר יותר מעשור. את זה הוא עושה ללא כל תמיכה או ספונסר, ובאופן עצמאי לחלוטין. דודי גם לא אדם מאמין ואספר לכם פה שהוא לא נוהג לצום ביום כיפור. לראשונה בקריירה המפוארת שלו, דודי נאלץ לקבל החלטה קשה מנשוא שהמחיר שלה בא לידי ביטוי בדירוג ATP ועשרות אלפי דולרים שהפסיד. זו לא טעות – עשרות אלפי דולרים. הוא לא היה חייב לפרוש, אך הוא עשה זאת בכל מקרה. לא בשביל מישהו, לא בגלל חשש ממישהו, לא כי נתבקש לעשות כך ולא כדי למצוא חן. הוא עשה זאת אך ורק בגלל שהוא מכבד את יום כיפור ואת המדינה שאת דגלה הוא מייצג בכל עת שהוא נקרא לדגל. דודי לא ממש צריך לבקש סליחה מאף אחד, אבל היום יכול להיות שלא מעט אנשים צריכים לבקש סליחה ממנו".

* דודי סלע הפסיד היום בסיבוב הראשון של טורניר הצ'לנג'ר קאושינג בטייוואן למקס פרסל האוסטרלי המדורג 308 בעולם, 6:4, 0:6, 6:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully