וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "מי שמטנף מאחורי הגב לא ראוי לנבחרת ישראל"

3.10.2017 / 16:53

"מצפה משחקנים להיות מחויבים", "לא מתנהל על פי לחץ של סוכנים או קבוצות", "לא צריך לתלות את זהבי משום שטעה". אלישע לוי הסביר לקראת ליכטנשטיין מדוע לא זימן את דאבור, טואטחה וסבע

יוסי ציפקיס
מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. יוסי ציפקיס
"החלטתי לוותר מהסיבות שלי". אלישע לוי/יוסי ציפקיס

ביקורת רבה נמתחה על אלישע לוי מאז פרסם את סגל נבחרת ישראל לצמד המשחקים מול ליכטנשטיין וספרד. היום (שלישי) המאמן הלאומי ערך מסיבת עיתונאים לקראת צמד המשחקים בה הסביר מדוע לא הכליל בסגל שחקנים כמו מונס דאבור ודיא סבע.

המאמן הלאומי אמר בנוגע לזימונים: "קודם כל, חג שמח ושנה טובה לכולם. יש לי מאגר של כ-50 שחקנים ותמיד לפני כל משימה אני בוחר את השחקנים הנמצאים בכושר הטוב ביותר. אני מסיק מסקנות מהכינוס הקודם ובוחר את השחקנים הטובים ביותר בהתאם לצורה בה נשחק. אלירן עטר בכושר טוב ויכול לעזור לנו בסגנון המשחק נגד ליכטנשטיין".

"מונס דאבור שחקן טוב שנמצא בכושר טוב. בשלוש הפעמים האחרונות שהוא זומן הוא דיווח על פציעה ברגע האחרון. הפעם החלטתי שלא לזמן אותו. אני מצפה מהשחקנים שיהיו מחויבים. אני לא מתקיף את מונס, אלא מציב עובדות. החלטתי לוותר מהסיבות שלי. לגבי דיא סבע, אני עוקב אחריו ורואה שהוא בכושר טוב. למדתי מניסיוני הקצר בנבחרת ישראל שגול אחד פה או שם זה לא מספיק. אני אשמח אם הוא ימשיך להתקדם ואעקוב אחריו, אם ימשיך כך הוא יגיע לנבחרת ישראל".

עוד בנושא:

טואטחה לא זומן בשל העימות עם לוי, דאבור לא נכלל בטענה ל"חוסר מחויבות"
זימון בכורה לגידי קאניוק לקראת צמד המשחקים, גם אלירן עטר נכלל בסגל
לחץ על ג'רארד פיקה לפרוש מנבחרת ספרד: "כרגע הנוכחות שלו בלתי נסבלת"

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. יוסי ציפקיס
"אני לא מרגיש נרדף". אלישע לוי/יוסי ציפקיס

בנוגע לביקורת: "אני לא מרגיש נרדף. יש ביקורת, אני רואה אותה ואני לא מופתע. אנחנו חיים במדינה חופשית, ואנשים מרשים לעצמם לבקר את הרמטכ"ל, את השרים ואת ראש הממשלה, אז מן הסתם מדברים גם על המאמן הלאומי. אני לא לוקח את זה אישית. יש אנשים, אינטרסנטים, שמייצרים אי שקט בנבחרת. אני משתדל להתרכז בעבודה. נבחרת ישראל היא מעל הכל, גם הקהל אוהב אותה אבל צריך תוצאות. מלכתחילה אף אחד לא נתן סיכוי לעלות לשלב הבא. אנחנו צריכים להיות מרוכזים ולעשות הכל כדי לסיים את הקמפיין בצורה הכי טובה".

לוי הוסיף: "אני לא מתנהל על פי לחץ של סוכנים או קבוצות. מי שמטנף מאחורי הגב לא ראוי לנבחרת. כולם הזהירו אותי: אף אחד לא גמר טוב בנבחרת ישראל. אני לא מסכם, אבל לא מצטער לרגע שבאתי לנבחרת. אני גאה בזה ונהנה מזה ולא מצטער לרגע. לא עשינו תיאום ציפיות בנוגע למיקום מסוים, סימנו מטרות שאת חלקן הצלחנו להשיג, אבל על זה נדבר כשנסכם. ננסה לנצח את ליכטנשטיין ולהיראות טוב ואולי לקחת נקודות נגד ספרד".

לקראת המשחק הקרוב נגד ליכטנשטיין: "אני לא מזלזל בליכטנשטיין. זה משחק לא קל, מוקש. היום אין משחקים קלים ובמיוחד לא בחוץ. אחרי שנסיים את המשחק הזה אנחנו נתעסק בספרד".

טיבי, קבהא ועטר/יוסי ציפקיס

לוי על ערן זהבי: "ערן היה בסיטואציה לא פשוטה. הוא הגיב כמו שהגיב, ואני לא מצדיק את זה ולכן הוא נענש, לא צריך לתלות אותו על כך. אני חושב שהוא עשה טעות לאחר מכן כשהוא פרש. הכדורגל הישראלי לא יכול לוותר על שחקן כמו ערן זהבי. צריך למצוא את הדרך לעשות כל מה שצריך כדי שהוא יחזור. זה לא נכון שהוא קיבל יחס טוב מאחרים".

על שיר צדק: "הצטערתי לשמוע על מה שקרה לשיר. אני מקווה בשבילו שהוא יקבל עונש מידתי ויחזור לכדורגל כמה שיותר מהר".

לפני המשחק מול ספרד ביום שני הקרוב, יערך לקפטן יוסי בניון, שדווקא כן נכלל בסגל, טקס מיוחד לרגל הופעתו ה-100 במדים הלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully