וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר צדק על הפרשה: "חשבתי שאני כבר חסין להכל. אבל לא לזה"

3.10.2017 / 14:45

בלם הפועל באר שבע התייחס לפרשת החומרים האסורים: "בום. כל מה שבנית, כל מה שעבדת בשבילו, השם שלך, המשכורת שלך, ברגע הכל יכול להסתיים. איך ממשיכים? ברגע שאתה מוקף באהבה אתה מקבל פרופורציה". וגם: מכת פציעות בקבוצה: גם ניב זריהן בספק למכבי פתח תקוה

עריכת וידאו: ניר חן

בלם הפועל באר שבע שיר צדק התייחס היום (שלישי) לפרשת החומרים האסורים, וכתב פוסט בפייסבוק שבו הוא מתייחס לתחושות שעוברות עליו. "אתה לא נמצא כאן לבד", כתב צדק, "בוםםם. כל מה שבנית, כל מה שעבדת בשבילו, השם שלך, המשכורת שלך, המשחק, אפילו סתם אימון, החיים שלך.
ברגע הכל יכול להסתיים. אמת או שקר, זכאי או אשם, תמימות לב או זדון לא באמת שואלים אותך.
לא שואלים אותך כי מאמינים לך ובך.

"הימים האלה העבירו בי כל הרבה תחושות אחרי שחשבתי שאני כבר חסין להכל. אבל לא לזה. המחשבות מפליגות לקצה. מה עושים? איך ממשיכים?

"ברגע שאתה מוקף באהבה ודאגה אתה מקבל פרופורציה. משפחה, חברים, קולגות, אוהדים שלנו ואפילו של קבוצות יריבות. שמתם הכל בצד וחיבקתם, כל אחד בדרכו. אתם וה-אמת נותנים לי כח להמשיך גם שהדברים הזוים ביותר. גם שלא מוצאים איך זה מסתדר ולאן זה הולך ומתקדם.

"ולך מלך מלכי המלכים. תודה. תודה על הנסיון הכי חזק עד כה. תודה שהרמת אותי עוד כמה שלבים באמונה ובבטחון. תודה שהארת והראת לי מה אנשים חושבים עליי. תודה שאני אדום ואלו האנשים שעוזרים לי ומגבים אותי. ותודה שהזכרת לי שכל מה שיש לי זה ממך".

בינתיים הפועל באר שבע בבעיה לקראת משחק רבע גמר גביע הטוטו נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת. למעלה מעשרה שחקנים לא יעמדו לרשות ברק בכר. המאמן יאלץ להסתדר עם שני שחקני הגנה בלבד (מתן אוחיון ולואי טהא), כשמהסגל ייעדרו בנוסף לשוערים גם חאתם עבד אלחמיד, מאור מליקסון, דן איינבינדר ודור אלו שזומנו למשחקי נבחרת ישראל . טוני וואקמה וג'ון אוגו (ניגריה) ומיהאי קורהוט (הונגריה) שוהים אף הם בחו"ל עם נבחרותיהם וייעדרו.

מצבת הפצועים כוללת את בן ביטון, אורן ביטון, גיא מלמד ומיגל ויטור הפצועים, וכעת גם אליניב ברדה בספק. אם לא די בכך, ניב זריהן ספג מכה חזקה בברכו באימון אתמול והוא בספק גדול למשחק. בימים הקרובים תתברר חומרת פציעתו. בכר יצטרך לבצע אלתורים משמעותיים בהגנה ועשוי לשתף אפילו שחקני נוער לאור המצוקה. שיר צדק לא ישחק בכל מקרה כל עוד הדיון בעניינו ימשך. הדיון הראשון ייערך ככל הנראה בשוויץ בשבוע הבא.

עוד בנושא:

שחקני הפועל באר שבע: "שיר, אנחנו מאמינים בך ואוהבים אותך"
גם בבדיקה השנייה של צדק נמצא חומר אסור, אין מניעה שישחק
מיהאי קורהוט האריך את חוזהו בהפועל באר שבע 2021

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן הפועל באר שבע ניב זריהן. יוסי ציפקיס
באר שבע מודאגת. ניב זריהן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully