וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף נענש, במכבי תל אביב זועמים על בית הדין

3.10.2017 / 21:22

הצהובים יצאו נגד בית הדין לאחר העונש שהוטל ג'ורדי קרויף, שהורחק משני משחקים על תנאי ונקנס ב-7,500 שקל בשל הימצאותו בחדר ההלבשה: "מאוכזבים מאוד מעצם ההרשעה, עונש חמור ולא פרופורציונלי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף ספג הערב (שני) קנס של 7,500 שקלים והרחקה משני משחקים על תנאי למשך שנה, בעקבות דו"ח המשקיף יריב טפר במשחק מול הפועל אשקלון שלשום, שציין כי המאמן המורחק שהה לפני המשחק בחדר ההלבשה של הצהובים. הדיין נועם לובין התחשב בטיעונים של מכבי תל אביב והחליט לא לתת עונש הרחקה בפועל למאמן, אחרי שכבר הורחק ממשחק אחד. הצהובים טענו כי אין מניעה מהימצאות של מאמן מורחק בחדר ההלבשה ובתנאי שמדובר בזמן שלפני המשחק. במידה ויחזור על אותה עבירה וישהה בחדר ההלבשה לפני משחק למרות שיהיה מורחק יופעל העונש נגד קרויף.

קרויף לא נכח בדיון בין היתר מכיוון שבאותה השעה נערך אימון למכבי תל אביב. בשבוע שעבר כאשר התקיים דיון בעניין הרחקתו מהמשחק מול מכבי חיפה, העדיף קרויף לא להיות נוכח וכזכור ספג עונש הרחקה ממשחק אחד וקנס כספי של 2,500 שקל.

במכבי תל אביב הגיבו להחלטה: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מאוכזב מאוד מההחלטה שנתקבלה על ידי בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. אין לנו ספק וכך גם מלמדים תקדימי העבר, כי במידה והיה מדובר במישהו אחר העונש היה שונה לחלוטין. אין מחלוקת כי הסעיף הרלוונטי בתקנון נתון לפרשנות ולכן באופן טבעי אנו מאוכזבים מעצם ההרשעה ומהעונש החמור והלא פרופורציונאלי לעונשים קודמים שנפסקו על ידי בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל".

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
יופיע לדיון? ג'ורדי קרויף באשקלון/יוסי ציפקיס

תובע ההתאחדות לכדורגל עורך הדין ניר רשף החליט להעמיד את קרויף לדין כשהוא מסתמך על סעיף 21 ו' בתקנון המשמעת של ההתאחדות לכדורגל שם נכתב, כי מאמן שהורחק לא יוכל למלא תפקיד בקבוצה בעת ההרחקה.

במכבי תל אביב מנגד הציגו בדיון סעיף אחר בתקנון האליפות של ההתאחדות לכדורגל המתייחס דווקא לכך שמאמן מורחק לא יכול למלא תפקיד במהלך המשחק או בהפסקתו וכי אין מניעה מהמצאותו לפני המשחק בחדר ההלבשה.

במחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל ציינו אתמול מקרה דומה שהיה לרן בן שמעון בעבר כאשר שהה בחדר ההלבשה לפני משחק למרות שהיה מורחק ועל כך ספג עונש הרחקה ממשחק נוסף.

תובע ההתאחדות לכדורגל לא דרש עונש מסוים והשאיר את ההחלטה לבית הדין. גורם במחלקה המשפטית אמר לפני הדיון: "מבחינתנו מדובר במקרה מאוד ברור בו בעל תפקיד מורחק לא יכול להיות חלק מהמשחק גם לפני תחילתו ועצם המצאות מאמן בחדר ההלבשה לפני משחק, היא העבירה. אבל אם יש למכבי תל אביב טיעונים אחרים וסימוכין שניתן להישען עליהם, אז שהדיין יכריע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully