וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין הודו: "בית"ר היתה יכולה לגמור את המשחק במחצית הראשונה"

3.10.2017 / 8:46

בקבוצה נשמו לרווחה אחרי ה-2:3 על בית"ר ומקווים שהניצחון יחזיר את הקהל לעכו. שחקן: "ידענו שבמחצית השנייה יהיה טוב יותר". שלומי אזולאי ופיראס מוגרבי זכו למחמאות, ביקורת בסכנין על כך שאנשי הקבוצה לא ביקרו בבית החולים הילאל מוסא הפצוע

אדריאן הרבשטיין

שמחה גדולה נרשמה אתמול (ראשון) בקרב שחקני ואנשי בני סכנין אחרי הניצחון 2:3 על ביתר ירושלים. "עונה שעברה הייתה העונה אולי הכי גרועה שלנו בשנים האחרונות בכל מה שנוגע למפגשים מול בית"ר", אמר גורם במועדון, "ידענו אתמול שהקבוצה חייבת לעשות הכל כדי לנצח במיוחד כדי להחזיר את הקהל למשחקים".

עוד בנושא:

בני סכנין ניצחה 2:3 את בית"ר ירושלים
ראש בראש: מוגרבי הסעיר את סכנין, ז'אורז'יניו לא הספיק לבית"ר

שחקני בני סכנין חוגגים. אדריאן הרבשטיין
לא כל יום מנצחים את בית"ר. שחקני סכנין חוגגים/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה היו עם רגשות מעורבים לגבי כמות הקהל ומקווים שהניצחון יביא את האוהדים להגיע גם לעכו במשחקים הבאים. בצד המקצועי, במחצית ביקש פליקס נעים מהשחקנים שלו לשחק הרבה יותר מסודר ולהבין את השיטה החדשה אליה עבר (התחיל עם שני חלוצים ושלישיית קישור וביקש לעבור לחלוץ אחד וארבעה בקישור).

"במחצית ראשונה בית"ר הייתה יכולה לגמור את המשחק", הודה שחקן בסכנין, "ברגע שירדנו למחצית בתיקו ידענו שבמחצית השנייה יהיה טוב יותר". שלומי אזולאי ופיראס מוגרבי זכו למחמאות גדולות, אך לא הכל היה חיובי. הילאל מוסא ספג מכה חזקה באזור הבטן התחתונה ועבר במשך כל הלילה צילומים ובדיקות בבית החולים כשהבוקר יתברר האם הוא סובל מפציעה או שמא מדובר במכה חזקה בלבד שגורמת כעת לכאבים. שחקנים בקבוצה העבירו ביקורת חריפה על כך שלטענתם אף נציג של המועדון לא שהה את הלילה או לפחות את השעות הראשונות עם מוסא בבית החולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully