וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירס קילל בחדר ההלבשה. לוזון לשחקנים: "אתם מחלקים מתנות"

3.10.2017 / 7:50

בלאגן במכבי פתח תקוה אחרי ההפסד. הברזילאי השתולל וביקר שחקנים, אבי לוזון המאוכזב: "אפשר להפסיד, לא להתפרק". הזרים על הכוונת, סיבוק עשוי לעזוב בינואר: "מה חשבו, שהבעיות בהגנה ייעלמו כשקובי יתפטר?". חשש מפציעת דנינו

צילום ועריכה: קובי אליהו

הלם במכבי פתח תקוה אחרי התבוסה הכואבת אמש למכבי נתניה. במועדון זועמים על היכולת של צמד הבלמים עומר דנינו ותומאש סיבוק, שעשוי לעזוב עוד בינואר אם יגיעו להסדר על שחרורו. דנינו, כזכור, סובב אתמול את הקרסול וצפוי להיעדר מספר שבועות. שחקני הקבוצה לא מבינים מדוע ז'והאן מרסיאל, שמציג יכולת טובה באימונים והתאושש מהפציעה, הוא לא הבלם הראשון שפותח בהרכב. "שרון הגיע לכאן ולקח את סיבוק כפרוייקט, אבל הקבוצה נראית רע מבחינה הגנתית. גם במשחק הקודם הוא היה חלש, אין לתומאש מקום בהרכב כרגע", אמר שחקן בכיר בקבוצה על קפטן נבחרת צ'כיה והוסיף: "אני לא מבין מה בדיוק חשבו, שהבעיות בהגנה ייעלמו כשקובי (רפואה) יתפטר?".

בסיום המשחק נכנס אבי לוזון לחדר ההלבשה. "לא יכול להיות שתחלקו להם כאלה מתנות, למה אנחנו לא מקבלים מתנות? אפשר להפסיד, אבל לא להתפרק", אמר לשחקנים. זאת הייתה רק הקדמה למה שאירע דקות מאוחר יותר, כשרומאריו פירס נכנס לחדר ההלבשה ולטענת שחקנים קילל, גם בעברית. "רומאריו תמיד עצבני אחרי הפסד, אבל אתמול הוא פשוט התפוצץ". הברזילאי זעם על חלק מחבריו, ונרגע אחרי כמה דקות, לא לפני שבעט בחפץ בחדר ההלבשה. "אולי זה טוב, כי הוא הזר היחיד שאכפת לו. סיבוק לא פוגע ושלושה זרים ישבו אתמול על הספסל. כנראה שזאת הבעיה של מכבי פתח תקוה", אמר אחד השחקנים והוסיף: "זאת לא השנה הראשונה שלי בכדורגל, בחיים לא ראיתי משחק שבו קבוצה סופגת רביעייה מארבע טעויות שלה", אמר אחד השחקנים בסיום.

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה הובסה 4:0 על ידי מכבי נתניה
ערן לוי: "נצטרך לחכות עוד 20 שנה לשחקן כמו דיא סבא"

אבי לוזון חבר הנהלת מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
"אפשר להפסיד, אבל לא להתפרק". אבי לוזון/מגד גוזני

שחקן נוסף שעשוי לעזוב בינואר הוא החלוץ גריגורי טאדה. הצרפתי לא מקבל הזדמנות ונע בין היציע לספסל ומאוכזב מאוד ממעמדו בקבוצה. "כשהוא הגיע אמרו שייקח לו זמן להיכשר לכושר. עד שהוא יכול לשחק, שמים אותו בקצה הספסל?", אמר גורם בקבוצה. טאדה עדיין לא הרשים 90 דקות בשלושת המשחקים בהם נכנס כמחלף, אבל כבש שער אחד. הצרפתי שכבש 11 שערים ב-11 הופעות בליגה הקטארית בעונה החולפת, אחרי עונה סבירה במדי סטיאווה בוקרשט, נראה עצבני בסיום. "חוץ מכמה מהלכים של מנור, לא הגענו לשום מצב. זה היה המשחק הכי חלש שלנו העונה", הודו שחקנים בסיום. "אין שום סיבה ליכולת הזאת. לקבל רביעייה במחצית? לא זכור מתי התפרקנו ככה".

המאמן שרון מימר, שספג ביקורת על הצורה בה נראתה הקבוצה, צפוי לבצע שינויים בהרכב אחרי הפגרה, אז תארח הקבוצה את מכבי חיפה. בהיעדרו של דנינו הפצוע, מרסיאל יפתח בהרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully