וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרפלס: "הגיע הזמן שיידעו מה זה גלבוע/גליל", בית הלחמי: "נישאר צנועים"

2.10.2017 / 23:42

פורוורד האדומים היה מרוצה אחרי הניצחון 73:82 מול חולון והקאמבק האישי: "אין כיף כזה, חיכיתי לזה". שלומי הרוש: "אנחנו צריכים לעבוד על המשחק שלנו, אבל נבנתה פה אחלה קבוצה"

one

גלבוע/גליל ניצחה הערב (שני) 72:82 את הפועל חולון ועלתה לחצי גמר גביע ווינר. הקבוצה של אריאל בית הלחמי, שהובילה לאורך כל המשחק, תפגוש את עירוני נהריה בחצי הגמר.

עוד בנושא:
גלבוע/גליל הפתיעה את חולון

דן שמיר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
זה עדיין לא זה. שמיר/ברני ארדוב

מאמן חולון דן שמיר אמר אחרי המשחק: "זה התחיל לא טוב. הם עשו הרבה נקודות במשחק מעבר, לא שמרנו, קבוצה טובה ומאומנת צריכה לדעת לשחק במצבים כאלה. יש לנו המון עבודה, המון דברים לעשות. תמיד אחרי משחקים כאלה אתה רואה הרבה בעיות. שיחקנו מאוד לא מסודר, גם במשחק האימון נגד ראשון שיחקנו לא מסודר, יצאנו קצת מכיוון. אנחנו צריכים למצוא את הדרך לעשות תוצאות טובות גם כשלא משחקים טוב".

שלומי הרוש, שתרם 5 נקודות, אמר: "לא חושב שנכנסנו לבור במחצית הראשונה, היה עדיין הפרש סביר, אבל לא שיחקנו טוב. אנחנו צריכים לעבוד עדיין על המשחק שלנו, תוך שבועיים או שלושה נהיה קבוצה אחרת לגמרי. אנחנו משחקים גם באירופה וצריכים סגל רחב. נבנתה אחלה קבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אריאל בית הלחמי מאמן גלבוע/גליל. ברני ארדוב
בית הלחמי/ברני ארדוב

גארד גלבוע/גליל טל קרפלס, שעבר פציעה קשה בעונה שעברה, אמר: "אין כיף כזה, כל שנייה שאני על המגרש באימון או במשחק אני פשוט נהנה. חיכיתי לרגע הזה כל כך הרבה זמן, בציפייה שאני אחזור לגלבוע. פשוט כיף. הקבוצה הזאת בהנהגתו של אריאל היא קבוצה שיש בה שיטה שאין בהרבה קבוצות, קבוצה עם אישיות שביחד, של להלחם, עם הגנה שאין בהרבה קבוצות בליגה. הגיע הזמן שיידעו מה זה גלבוע/גליל. לא באנו פה להעביר את הזמן, באנו לשחק כל משחק ולנצח אותו. חושבים עכשיו על נהריה, נסתכל אז קדימה".

מאמן גלבוע/גליל אריאל בית הלחמי אמר: "אנחנו עדיין בתקופת הכנה, אבל ניצחנו וקיבלנו ביטחון. אסור לצאת בהצהרות וקטעים מפוצצים. אנחנו צריכים להישאר צנועים, אנחנו יודעים שאנחנו קבוצה שיכולה להיות טובה מאוד. מחר יש לנו עוד משחק, שיחקנו נגד נהריה כבר פעמיים, הם הרשימו יותר מאיתנו. זה עוד משחק בדרך, נשתדל להוציא את המקסימום. הזרים שלנו זה עבודה של הרבה אנשים, יש לנו סקאוט מצוין והבעלים שלנו נותן את הכסף וכל מה שביקשנו, קיבלנו השנה. הבאנו זרים שמתאימים לסגנון שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully