וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בבית"ר ירושלים: "בושה וחרפה, היו שחקנים שהלכו על המגרש". קליימן זומן לנבחרת

זעם במועדון לאחר ההפסד 3:2 לסכנין. בן זקן על ההרכב: "הגעתי אחרי שהתקבלה ההחלטה להעדיף את סתיו שושן". בוריס קליימן זומן לנבחרת במקום גלזר הפצוע. נעים: "עוד לא הראינו את היכולת האמיתית שלנו"

הרצף של בית"ר ירושלים נעצר הערב (שני) דווקא על ידי היריבה המרה בני סכנין, שניצחה אותה 2:3 בעכו, הנחילה לה הפסד בכורה ומנעה ממנו לחזור לפסגת ליגת העל. בני בן זקן, במשחקו הראשון כמאמן בית"ר, היה חתום על הפסד הבכורה של הקבוצה העונה, אחרי רצף של 11 משחקים שהחל עוד בעונה שעברה. שלומי אזולאי (4), עלי עוסמאן (63) ופיראס מוגרבי (68) כבשו למנצחת מול שוויון זמני של חן עזרא (37) ושער מצמק של יוסי בניון בכדור חופשי בתוספת הזמן. בית"ר ירדה למקום השלישי, סכנין במקום השישי.

הבעלים אלי טביב ישב ביציע בעכו לצד נציגו אלי אוחנה, והשניים נותרו ישובים דקות ארוכות לאחר שריקת הסיום. גורם במועדון אמר לאחר המשחק: "בושה וחרפה, היו שחקנים שהלכו על המגרש". אגב, בוריס קליימן לא שותף במשחק, אבל בכל זאת חיכו לו בשורות חיוביות הלילה. שוער בית"ר ירושלים זומן לסגל הנבחרת במקום עומרי גלזר, שסובל מפציעה. קליימן צפוי להיות השוער השלישי אחרי אריאל הרוש ודני עמוס.

שחקני בני סכנין חוגג. אדריאן הרבשטיין
סכנין חגגה/אדריאן הרבשטיין

בני בן זקן אמר לאחר ההפסד: "היה לנו משחק טוב מאוד עד הדקה ה-60, עד השער השני. היינו ראוים להוביל, אבל אז נוצר מומנטום שלילי שהיה קשה לעצור אותו. נלמד גם ממה שפחות טוב. כשלא כובשים, הקלישאה מעצבנת. היו חלקים מאוד טובים של בית"ר היום, יש פה קבוצה טובה מאוד ונוכיח את זה בהמשך. נדע לעלות ביחד מהנקודה הזו. המילה אליפות לא נאמרה בתיאום הציפיות בינינו, אבל ברור שבית"ר ירושלים מכוונת גבוה".

על ההחלטה לספסל את בוריס קליימן: "אני הגעתי אחרי שהתקבלה ההחלטה להעדיף את סתיו שושן. בוריס הוא שוער בכיר וימצא את הדרך לחזור. גם סתיו היה בחלקים רבים בסדר גמור".

דוד קלטינס הוסיף: "כולם ראו שכמו בשבוע שעבר, במחצית ראשונה היינו יכולים לסגור את הסיפור. החטאנו ושיחקנו לידיים שלהם, ספגנו שערים שאסור לספוג והפסדנו משחק שהיה בידיים שלנו".

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
הרבה עבודה. בני בן זקן/אדריאן הרבשטיין

פליקס נעים אמר בסיום: "כדורגל זה ניצול מצבים והתוצאה במחצית שיקרה, עם כל המצבים שהם הגיעו. בכדורגל של היום, יש מצב לפה ולשם ומי שמבקיע... ראינו את ההבדל בין המחציות. ניסיתי להתחיל עם 5:3:2 והחלפתי ל-5:4:1, אבל הם קצת זייפו. הסברתי להם במחצית וזה עבד".

המאמן הוסיף: "שלומי אזולאי שחקן חשוב, הוא היה כבר בסכנין והוכיח את היכולות שלו. טוב שחלוץ מבקיע, זה נותן לו ביטחון לעתיד. עוד לא ראינו את היכולת האמיתית של סכנין. יש לנו פציעות ועוד לא השלמנו את הסגל מבחינת הזרים. אני מאמין שרק נלך ונתחזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully