וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן סילבן באבין: "מכבי תל אביב ברמה של תחתית הליגה הספרדית"

בלם הצהובים התראיין במולדתו וסיפר: "כאן אנחנו נלחמים על האליפות וכל ניצחון הוא טירוף. תמיד נחמד לדבר על כדורגל עם מישהו ממשפחת קרויף. במקום לשחק בליגה 2 בספרד, אני משחק באירופה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי שתי עונות בהן ראתה את האליפות הולכת להפועל באר שבע, מכבי תל אביב חידשה את פניה הקיץ, גם בעמדת המאמן עם ג'ורדי קרויף שירד לקווים וגם במצבת הזרים. אחד מאלה שהגיעו לקבוצה הוא הבלם ממרטיניק, ז'אן סילבן באבין, שהעניק ריאיון במולדתו וסיפר: "הגשמתי חלום חדש ואני מאוד גאה על כך. זה אומנם לא ליגת האלופות, אבל אני משחק בליגה האירופית וזה הרמות הכי גבוהות שיש. במקום לשחק היום בליגה השנייה בספרד, גיליתי כדורגל חדש דרך הליגה האירופית. זה עולם ומלואו".

על הקשר עם ג'ורדי קרויף אמר הבלם: "ג'ורדי רוצה שאהיה המנהיג של ההגנה במכבי. הוא ראה אותי משחק בליגה הספרדית ויודע מה האיכויות שלי. אנחנו חושבים על כדורגל בצורה דומה. לדבר על כדורגל עם מישהו ממשפחת קרויף זה תמיד מרשים ונחמד. ג'ורדי קרויף רצה אותי במשך זמן מה, עוד מאז ששיחקתי בגרנאדה. במצב שנוצר בחיחון, הסכמתי לבסוף להצעה שלו לבוא. הגעתי בעסקת השאלה לעונה עם אופציה לרכישה".

עוד בנושא:

קרויף יעמוד לדין על שנכח בחדר ההלבשה לפני המשחק
שחקני הפועל באר שבע: "שיר, אנחנו מאמינים בך ואוהבים אותך"
גם בבדיקה השנייה של שיר צדק נמצא חומר אסור, אין מניעה שישחק

ז'אן-סילבן באבן שחקן מכבי תל אביב מול סטפנוס אתנסיאדיס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נהנה גם בליגה האירופית. באבין/ברני ארדוב

על העובדה שהוא משחק, אחרי שנים רבות, בקבוצת צמרת: "נחמד להיאבק על תארים עכשיו. מבחינת רמה, מכבי תל אביב שווה לתחתית הליגה הספרדית, אבל כאן בישראל אנחנו נלחמים על האליפות. המועדון לא זכה באליפות כבר שלוש שנים וכל ניצחון שלנו בסופי השבוע הוא טירוף. אני שמח היום, תל אביב היא עיר יפהפייה והתקבלתי בצורה נהדרת על ידי חברי לקבוצה. הכל מצוין".

על העובדה שעזב בסערה את חיחון בפגרה אמר באבין: "הקיץ האחרון היה אחד הגרועים בחיי. מהרגע הראשון לא הרגשתי טוב עם המאמן החדש שהגיע ולא טעיתי בתחושות שלי. כשדיברתי עם המאמן בפעם הראשונה, הוא אמר שיהיה לי מקום בקבוצה, אבל בפועל הוא בסופו של דבר איים עליי וקנס אותי וטען שלא עשיתי מה שאמרו לי. אחר כך המועדון לא שילם את הבונוס שהגיע לי בחוזה. אני עמדתי בהתחייבויות שלי, הגעתי בזמן לאימונים והתייחסו אליי גרוע. אני לא מוכן לקבל את זה. המנהל המקצועי כינה אותי 'שקרן' ובסוף אמר לתקשורת שאני יכול לעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully