וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פגישת חירום: מילאן החליטה לתת גיבוי למאמן וינצ'נזו מונטלה

למרות העובדה כי קרלו אנצ'לוטי התפנה וחרף הדיווחים בתקשורת האיטלקית כי יפוטר בעקבות ההפסד הביתי לרומא, מונטלה יקבל הזדמנות נוספת ויעמוד על הקווים גם בדרבי מול אינטר

וינצ'נזו מונטלה מאמן מילאן. רויטרס
עוד צ'אנס. וינצ'נזו מונטלה/רויטרס

וינצ'נזו מונטלה הגיע הערב (שני) לפגישה עם ראשי מילאן, בסיומה הוחלט במועדון לתת גיבוי למאמן למרות ההפסד הביתי אמש 2:0 לרומא. בתקשורת האיטלקית נטען בימים האחרונים כי הפסד ביתי עלול לחרוץ את גורלו של מונטלה, במיוחד לאור העובדה שקרלו אנצ'לוטי התפנה ועשוי להתעניין בחזרה למילאנלו, אך על פי "סקיי ספורט איטליה" המאמן לא יפוטר במהלך פגרת הנבחרות ויקבל הזדמנות נוספת בדרבי אותו תארח אינטר בעוד כשבועיים.

למרות ההשקעה הגדולה של המועדון בקיץ, הרוסונרי נוצחו בשלושת המשחקים הרציניים שלהם עד כה בליגה (לאציו, סמפדוריה ורומא) ואחרי שבעה מחזורים רחוקים כבר תשע נקודות מנאפולי המוליכה. בנוסף, מונטלה ספג ביקורות קשות על ההרכבים האחרונים שלו, כשבין היתר החליט לספסל את סוסו הספרדי, שהיה השחקן המצטיין של הקבוצה בעונה שעברה ורק לאחרונה חידש את חוזהו.

במהלך הפגישה נדון עניין מאמן הכושר הבכיר, אחרי שמונטלה פיטר את עמנואלה מארה בשבוע שעבר. מילאן מעוניינת להביא במקומו את מאסימו נרי שעובד בגוואנגז'ו אברגרנדה הסינית.

עוד בנושא:
מילאן הפסידה 2:0 לרומא בסן סירו, יובנטוס איבדה את המאזן המושלם
הארגנטינאי הכי ברזילאי: פאפו גומס רוקד באטאלנטה ומככב בליגה האיטלקית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully