וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הגיעה לסולט לייק סיטי: "המסע עוזר לכימיה הקבוצתית"

2.10.2017 / 16:14

ג'וש סמית' חבר לחבריו למסע המשחקים נגד קבוצות ה-NBA בבירת יוטה, סמארדו סמואלס יצטרף גם כן. הירוקים הפתיעו ומינו את מדליסט הזהב של ישראל, גל פרידמן, לצלם הבית של המועדון

ברני ארדוב

מכבי חיפה הגיעה אתמול (ראשון) לארצות הברית והחלה בהכנות לקראת מסע המשחקים שלה שיכלול השנה שלושה מפגשים מול קבוצות ה-NBA. ג'וש סמית', אחד משני שחקני החיזוק של חיפה במסע, הצטרף לאימונים במתקן האימונים באוניברסיטת יוטה בסולט לייק סיטי, והסנטר סמארדו סמואלס צפוי לנחות בעיר מחר ולחבור לשחקנים של עופר רחימי.

עוד בנושא

ריצ'רד האוול: "העבירות שלי הכריעו את קמפיין הנבחרת. זו אחריות שלי"
יובל זוסמן מתרגש: "אני עוד לא מעכל מה שקורה, מקווה להישאר צנוע"
קבוצות הליגה הלאומית בכדורסל הודיעו: "נשתתף בגביע המדינה"

שחקן מכבי חיפה דגן יבזורי. אדריאן הרבשטיין
לא הפעם הראשונה שלו. דגן יבזורי/אדריאן הרבשטיין

דגן יבזורי, שכבר שיחק בשני מסעות משחקים עם הקבוצה בעבר, תיאר את היום הראשון: "למרות הדרך הארוכה, יש התרגשות, זה די ברור. זה עוזר לכימיה הקבוצתית זה בטוח. לשחק מול הקבוצות הטובות ביותר בעולם זה תמיד משהו מיוחד". חיפה תפגוש את יוטה ג'אז בלילה שבין רביעי לחמישי ב-5 לפנות בוקר שעון ישראל.

כמו כן הודיעו היום הירוקים על מינויו של מדליסט הזהב היחיד של ישראל מהמשחקים האולימפיים, גל פרידמן, לצלם הבית של המועדון. פרידמן החל לעסוק בצילום בתקופה האחרונה, ובחיפה החליטו להעסיק אותו. "אנחנו שמחים מאוד לקבל את גל למשפחת מכבי חיפה, לאחר שהחל קריירה חדשה בתור צלם מקצועי", אמר מנכ"ל מכבי חיפה, אסף רוזנבלט. "אנחנו רוצים להודות למיכה קיזנר, ששימש כצלם הקבוצה בשלוש העונות האחרונות. מיכה תיעד רגעים מדהימים בירוק-לבן ואנחנו מאחלים לו הרבה הצלחה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גל פרידמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

כך נראה היום הראשון של המסע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully