וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה הפכה את הכיתה ל"מאורת סקס" עבור תלמידיה

7.10.2017 / 0:01

דניאלה מאקטו עשויה לרצות עונש של שש שנות מאסר, לאחר שהתגלה כי התפשטה מול תלמידיה וביצעה בהם מין אוראלי. המורה שכבר פוטרה מבית הספר הכחישה את ההאשמות נגדה, אך הורשעה

ITV

בסרטון – תלמיד שנאנס על ידי המורה שלו מספר על החיים אחרי

מפעם לפעם מתפרסמים ברחבי העולם סיפורים על מורות שקיימו יחסי מין עם תלמידים שלה, אך הסיפור הבא הוא מהמופרעים שתיתקלו בהם - דניאלה מאטקו, בת 35 מאנגליה, עשויה לרצות עונש של שש שנות מאסר אחרי שלפי התקשורת הבריטית היא "הפכה את הכיתה שלה ל"מאורת סקס" עבור תלמידיה".

לפי הדיווחים, מאקטו נהגה להתפשט מול התלמידים בהפסקות ובסיום ימי הלימודים, ואף ביצעה בהם מעשים מגונים. היא נתפסה לאחר שהמשטרה שמה את ידה על תמונה שצולמה על ידי אחד התלמידים, בה מופיעה מאקטו כאשר היא עירומה בפלג גופה העליון.

עוד בנושא
המורה הזמינה את התלמיד לביתה - ואנסה אותו בעזרת בעלה
המורה שעשתה אורגיה עם תלמידים הסתבכה ובגדול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביצעה מין אוראלי בתלמיד בן 15, ואפשרה לו ולתלמיד נוסף באותו גיל לגעת בשדיה החשופים. דניאלה מאקטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי הדיווחים בתקשורת, היא ביצעה מין אוראלי בתלמיד בן 15, ואפשרה לו ולתלמיד נוסף באותו גיל לגעת בשדיה החשופים. הפשעים שלה התבצעו בשנת 2015, מ-1 בספטמבר ועד 14 בנובמבר, והתביעה באנגליה בודקת בימים אלה את האפשרות להגיש נגדה כתב אישום באשר למעשיה עם תלמיד נוסף.

"מורות שמבצעות עבירות מהסוג הזה הן די נדירות, אך אנחנו רואים את זה מידי פעם", אמרה התובעת המחוזית קארן גידוטי, שסיפרה כי מאטקו תצטרך להיכנס לרשימת עברייני המין במדינה. המורה הכחישה את ההאשמות נגדה אך לא סיפקה ראיות שתומכות בטענותיה, והיא תקבל את גזר הדין ב-1 בדצמבר. היא פוטרה מבית הספר כבר כשנעצרה בדצמבר שעבר.

"בית הספר אחראי לבטיחות ולביטחון כל אחד מהתלמידים", אמר דובר מוסד החינוך, "כשההאשמות בתיק הזה הועלו לראשונה, בחרנו לסיים את העסקתה של גברת מאטקו. כמו כן, שיתפנו פעולה עם גורמי רשויות החוק בחקירת ההאשמות".

  • עוד באותו נושא:
  • מורה
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully