וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי גורדנה: "חייבים ללכת עם קו ודרך גם במשחקים פחות טובים"

קשר בני יהודה שמח לחזור לנצח: "למדנו מהטעויות, מצפים להוציא תוצאה טובה מול מכבי תל אביב". מרסלו לא אמור לקבל דקות במשחקים הקרובים, חשש כי הצהובים ילחצו לשתפו כמה שיותר

רועי גורדנה שחקן בני יהודה. קובי אליהו
"אין טעם לצאת בהצהרות". רועי גורדנה/קובי אליהו

אחרי מספר משחקים מאכזבים שגרמו ללחץ במועדון, חזרו אמש (ראשון) בבני יהודה לחייך לאחר הניצחון על הפועל רעננה. הכתומים לא מסתנוורים מהניצחון ויודעים שהקבוצה חייבת להשתפר, אך לפחות מאמינים כי שני הניצחונות על הקבוצה מהשרון (ליגה, גביע הטוטו) תוך ארבעה ימים יחזירו לשחקנים את הביטחון שאבד להם.

"אם קבוצה רוצה להיות קבוצה חזקה, אז היא חייבת ללכת עם קו ודרך, גם במשחקים פחות טובים", אמר רועי גורדנה אתמול בסיום המשחק, "למדנו מהטעויות של המשחקים האחרונים. המשחק הבא הוא מול מכבי תל אביב ואנחנו לא מסתכלים יותר רחוק מזה נסתכל על עצמנו במחזור 25 או 26 ואז נדע לאן אנחנו הולכים. כרגע אין טעם לצאת בהצהרות".

גורדנה התייחס לכושרו המצוין מתחילת העונה וגם לדרבי מול מכבי תל אביב: "כבר כמה פעמים אמרתי שיוסי אבוקסיס נותן לי פה גיבוי מלא, כל מה שאגיד רק יגרע מזה. אני מנסה לעשות את הכי טוב בשביל הקבוצה, גם כשהולך פחות טוב אני נותן את ה-100 אחוז, אני לוקח על עצמי ומשתדל לעזור לקבוצה. יש משחקים שהולך יותר טוב או פחות טוב, בינתיים אין תלונות. אני בטוח שיוסי יכין אותנו לקראת מכבי, נשב נראה את הווידאו ונלמד אותם, גם את הקטעים הטובים וגם את החולשות שלהם, ננסה לתת את המאה אחוז שלנו ואנחנו מצפים להוציא תוצאה טובה".

עוד בנושא

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 0:1 דרמטי את הפועל רעננה במושבה
קיארטנסון "כבוי", ראיקוביץ' "עצבני", במכבי תל אביב מודים: "היינו יהירים וטיפשים"
המתכון לניצחון של קלינגר והפועל חיפה: הנאום של עדן בן בסט

מרסלו, בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
לא בתוכניות. מרסלו/אדריאן הרבשטיין

נוסף על כך, בבני יהודה עסקו אתמול בשני דברים. הראשון הוא אי הכללתו של הקשר הברזילאי, מרסלו, בסגל למשחק. בשכונה חוששים כי לאור היחסים הטובים שיש לקבוצה עם מכבי תל אביב, והעובדה שהצהובים שילמו בעונה שעברה כשני מיליון יורו עבור כרטיסו, הם יפעילו לחץ לשתפו בכמה שיותר משחקים עד תום העונה. כרגע נראה כי הקשר לא יקבל דקות משחק במחזורים הקרובים. מלבד זאת, בקבוצה כבר מתכוננים לדרבי מול מכבי. "יש פה לא מעט שחקנים שרוצים להוכיח לג'ורדי כמה הוא טעה ששיחרר אותם. קל לא יהיה למכבי", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully