וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר גינת: "הנבחרת? אעשה הכי טוב שאני יכול"

2.10.2017 / 9:40

פורוורד הפועל תל אביב הצטיין בדרבי, אבל זה לא עזר לקבוצתו לנצח: "היו כמה טעויות בסוף שלא צריכות לקרות". האוורד יעבור אולטרסאונד מחשש לפגיעה בתאומים. במועדון זעמו על תלונות אנשי מכבי

one

הפועל תל אביב פתחה אמש (ראשון) את עונת 2017/18 עם הפסד דרמטי בדרבי התל אביבי 81:80 במסגרת רבע גמר גביע ווינר. הקבוצה של דני פרנקו נראתה טוב מאוד במחצית הראשונה של המשחק, ניצלה את ההרכב החסר של הצהובים כדי לעלות ליתרון 16 נקודות, אך איבדה לקראת סיום המחצית את מאט האוורד שנפצע בשריר התאומים. במחצית השנייה ראתה איך הצהובים חוזרים למשחק, ובסיום שריקה גבולית של השופטים אפשרה ליריבה העירונית לעלות ליתרון נקודה, 4.5 שניות לסיום. הכדור האחרון הגיע לטיי מקי, אך הוא החטיא זריקה עם הבאזר כדי לנצח את המשחק.

"פתחנו את המשחק מאוד טוב, לחצנו את הכדור והיינו אגרסיביים", סיכם תומר גינת שרשם משחק מצוין עם 17 נקודות ו-5 ריבאונדים, רובם במחצית השנייה, "זה התבטא בהפרש ובתוצאה. במחצית השנייה הם חזרו לעצמם וחזרנו אחורה, לא לחצנו אותם כמו שרצינו, ובסוף עשינו כמה טעויות קטנות שנתנו להם את המשחק וחבל. כמו שלנו הייתה ריצה בהתחלה, להם הייתה ריצה משלהם. היינו שם עד הסוף. לא חושב שהייתה דקה ספציפית, היו כמה טעויות בסוף שלא צריכים לקרות, זה רק גביע ווינר, נקווה שבשבוע הבא נתחבר ונגיע יותר מוכנים".

במועדון כעסו על השריקה בסיום המשחק, אך בסיום המשחק השתדלו שלא לבוא בטענות לשופטים בנוגע להכרעת המשחק. לעומת זאת, בהנהלת הקבוצה נדהמו מטענות אנשי מכבי תל אביב, שדרשו ממשקיף המשחק שלמה רבינוביץ' להכניס לדוח שלו קללות נגד שחקני הקבוצה ורגב פנאן, מאמן הכושר של הצהובים, בירידה לחדר ההלבשה בסיום המשחק, "כל המשחק מקללים אותנו, ואז בסוף הם באים לבכות למשקיף, לא להאמין", אמר אחד מאנשי המועדון.

כאמור, תומר גינת היה אחד מכוכבי המשחק של הפועל, והוא מוכן לקראת עוד עונת התקדמות, כשבפתח זימון צפוי לנבחרת ישראל בחודש נובמבר, "אני כאן ומרגיש אחריות רק שהפועל תל אביב תהיה קבוצה מנצחת וטובה השנה. חשוב לנו לנצח ולקחת את המועדון הזה לצמרת של הכדורסל הישראלי. אני צריך לשפר את הקליעה ואם אשפר את זה, זה יעזור לי מאוד. לגבי הנבחרת, אני אעשה הכי טוב שאני יכול ומה שיהיה יהיה. אנחנו הרבה יותר מחוברים, כיף לנו ביחד, אם נאהב לשחק אחד עם השני לאט אלט נלך ונתחבר עוד ועוד ותהיה עונה טובה".

דשון תומאס שחקן מכבי תל אביב מול תומר גינת שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לנבחרת? תומר גינת בהגנה/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • תומר גינת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully