וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: קובי רפואה מועמד, ראובן עטר לא יחזור להפועל עפולה

2.10.2017 / 10:26

הקבוצה מהלאומית שנותרה ללא מאמן אחרי עזיבת בני בן זקן החתימה בסופו של דבר את אופיר חיים. המאמן שהתפטר ממכבי פתח תקוה יהיה הראשון שיקבל פנייה מאשדוד אם עטר יסיים את תפקידו

צילום: לילך וייס, עריכה: תום זווילי

התלבטות במ.ס. אשדוד בכל הנוגע לזעזוע שצריך לעשות בעמדת המאמן. מצד אחד, בקבוצה יצאו ממשחק ההפסד 1:0 למכבי חיפה אמש (ראשון) עם תחושה שאילולא ניר ברדע היה מורחק, הקבוצה הייתה צוברת לפחות נקודה. מצד שני, הפגרה הקרובה היא זמן טוב להתחדשות ומיד אחריה מחכה לאשדוד משחק ביתי מול הפועל אשקלון - כך שאם רוצים לזעזע את עמדת המאמן, זה הזמן הכי נכון.

באשדוד ציינו את ההקרבה והנחישות של השחקנים, אבל למרות הנסיבות (10 שחקנים במשך כ-55 דקות), בשורה התחתונה לקבוצה יש נקודה בודדה מ-18 אפשריות. כך או אחרת, מדובר בהחלטה של איש אחד, ג'קי בן זקן, ורק הוא שיקבע באשר לעתיד המקצועי של הקבוצה. בכל מקרה נראה כי אם יוחלט להמשיך עם ראובן עטר, המשחק הבא אחרי הפגרה יהיה ההזדמנות האחרונה שלו ואם גם יפסיד אותו, קרוב לוודאי שהוא כבר לא יישאר.

קובי רפואה, שהתפטר ממכבי פתח תקוה לפני כשבועיים, יהיה המועמד הראשון שיקבל פניה אם עטר אכן יפוטר. הייתה סברה לפיה עטר עשוי לחזור להפועל עפולה, שנותרה ללא מאמן לאחר שבני בן זקן מונה למאמן בית"ר ירושלים, אולם הקבוצה מהלאומית מינתה כבר את אופיר חיים כך שאפשרות זו ירדה מהפרק.

עם זאת, עטר עדיין משוכנע שבכוחו לחלץ את אשדוד משיני הירידה. "בדקות רבות היינו יותר טובים ממכבי חיפה וגם ב-10 שחקנים הצגנו יכולת טובה. הבעיה שלנו היא במחצית השנייה. לטעמי זו בעיה מנטלית ולכן צירפתי פסיכולוג ספורט שכבר ערך עם השחקנים שתי שיחות טובות. אני חושב שאנחנו צריכים לחשוב מחוץ לקופסה בעניין הזה ואני פתוח להצעות", אמר אמש.

עוד בנושא:

עטר עדיין אופטימי: "נצא מהמצב שנקלענו אליו"
למרות הניצחון, אוהדי מכבי חיפה לא מרוצים מלוזון
טירוף באשקלון, נעים: "הצלחנו להביך את הקבוצה הכי טובה בארץ"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully