וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתכון לניצחון של קלינגר: הנאום של עדן בן בסט

2.10.2017 / 7:32

לפני המשחק בק"ש, כץ שוחח עם השחקנים בטלפון בחדר ההלבשה ודרש מהחלוץ לשאת נאום בנושא הקרבה. לצוות המקצועי מענקים על אירופה, אך לא על הישרדות. הבעלים: "פגענו עם הרכש, הזרים מצוינים. גם תורג'מן וברסקי"

בהפועל חיפה הודו לפני המשחק האחרון כי הם חוששים שרצף התוצאות האחרונות יקטע במשחק בקריית שמונה, אבל גם אחרי המחזור השישי החבורה של ניר קלינגר ממשיכה להפתיע את הליגה ולפחות עד המשחק של בית"ר ירושלים הערב היא במקום הראשון. אתמול, לפני המשחק, התקשר הבעלים לסגנו דורון אוסידון וביקש ממנו לשוחח עם השחקנים. כץ פנה דווקא לעדן בן בסט, ואמר לו: "נתת את כל כולך, הקרבת את גופך במשחק האחרון. אני רוצה שתגיד כמה מילים לשחקנים, שתדבר איתם על הקרבה ולחימה". בן בסט לא התבלבל ונשא נאום בחדר ההלבשה. "הביחד, הלחימה אחד בשביל השני והחיפוי של כל שחקן כאן על החבר שלו – זאת ההקרבה הכי גדולה שלכם לקבוצה", אמר החלוץ לשחקנים. "לא משנה מי משחק, תזכרו שהקבוצה מעל הכל". בסיום המשחק רקדו השחקנים בחדר ההלבשה.

כץ, שהתרגש מאוד מהשיחה של בן בסט עם השחקנים, אמר הלילה לוואלה! ספורט: "זה באמת היה משחק הקרבה לא רגיל שלנו מצד אחד, ומצד שני אנחנו עם הפנים למשחק נגד עכו. זה מוקש גדול. צריך לאחל לעדן החלמה שלמה. הגול הגיע מעזרה הדדית, השחקנים עוזרים אחד לשני בהתקפה ובמיוחד בהגנה. אני רוצה שימשיכו לעבוד קשה ולפרגן אחד לשני. אני רוצה לפרגן דווקא לזרים שלי. אני מוכרח לתת להם את הקרדיט. פגענו עם הרכש. אלון תורג'מן, ברסקי וגם פלקושצ'נקו היו מצוינים. אני רוצה לתת קרדיט גדול לממן ובן בסט. שיימן בישל שלושה שערים העונה, הוא לא הולך לשום מקום". שיימן עצמו אמר: "הרגשתי ששלטנו במשחק. הם לא הגיעו להרבה מצבים במחצית הראשונה. שמרנו על שער נקי וזה חשוב. זו רק ההתחלה אבל המטרה שלנו היא הפלייאוף העליון. הולנד? הקבוצה שאליה הייתי אמור לעבור (ברדה הנאבקת בתחתית, א"י) עושה חיל, אבל אני שמח איפה שאני ויש לנו קבוצה טובה השנה. רואים ומרגישים שאנחנו 'רעים', אנחנו יודעים לעמוד וחוטפים באזורים שצריכים לחטוף כדורים. זה תורם לנו המון".

עוד בנושא

הפועל חיפה חזרה למקום הראשון עם 0:1 בקרית שמונה
קלינגר בסיום: "כנראה שהייתי צריך פאוזה כדי לקבל רעב בחזרה כמאמן"

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
עדיין לא מדבר עם השחקנים על מטרות מעבר לפלייאוף העליון. יואב כץ/סוכנות ג'יני

למרות התוצאות, יואב כץ עדיין לא מדבר עם השחקנים על מטרות מעבר לפלייאוף העליון. בחוזים של הצוות המקצועי והשחקנים אין מענקי הישרדות, כפי שהיה נהוג בשנים עברו, אלא לחלק מהם יש מענקים עבור הגעה לאירופה. במועדון לא מייעדים כרגע תפקיד ליוסי דורה ומעדיפים שאוסידון ושטרלינג יבצעו את כל המטלות הניהוליות במועדון, ואילו הצוות המקצועי יישאר במתכונתו הנוכחית.

הקבוצה תצא כעת לפגרה ותשוב בסוף השבוע הבא למשחק ביתי מול הפועל עכו. כץ מתכוון לחזור לארץ, כנראה כבר במהלך הפגרה, ולהיפגש עם חנן ממן,. על הפרק נמצא החוזה של השחקן. לממן יוצע חוזה לשלוש שנים המוערך בכ-160 אלף דולר לעונה. המטרה של כץ היא שהקשר ימשיך בשלוש השנים הבאות בהפועל חיפה וגם יסיים את הקריירה במועדון. "לחנן אין לאן ללכת. הוא נמצא בבית, במקום הטבעי שלו. נגיע איתו להסדר", אמרו אתמול בקבוצה, שם עדיין תוהים מדוע לא זומן לסגל הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully