וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה תוקף אחרי אירועי ברצלונה: "אני לא הייתי מסכים לעלות למשחק"

ברצלונה סוערת מההחלטה לקיים את המשחק בדלתיים סגורות, האקס כועס, בקבוצה מתכננים לפנות לאופ"א ופיפ"א נגד הנהלת הליגה, שמגיבה לראשונה ומגיעה ל"נקודת אל חזור עם כל הקבוצות הקטלוניות"

one

ברצלונה ממשיכה לסעור עקב אירועי אמש (ראשון) בעיר, שבמהלכו משטרת ספרד אסרה על קיום משאל עם על עצמאות קטלוניה והתעמתה בצורה אלימה עם מצביעים ומפגינים. בעקבות המהומות והאווירה הטעונה, ברצלונה ביקשה לבטל את משחק הליגה שלה מול לאס פלמאס, הנהלת הליגה דחתה את הבקשה ואף איימה להעניש את הקבוצה, ובסופו של דבר ברצלונה ניצחה 0:3 את לאס פלמאס. בעקבות האירועים התפטרו סגן נשיא המועדון וחבר הנהלה בכיר נוסף, ג'רארד פיקה נשא נאום נרגש בסיום, וגם המאמן לשעבר פפ גווארדיולה נשא דברים חריפים כשהתראיין ברדיו בקטלוניה.

עוד בנושא

סוער בספרד: ברצלונה ניצחה את לאס פלמאס 0:3 מול יציעים ריקים
ג'רארד פיקה הודה בדמעות: "זו הייתה החוויה הכי קשה בחיים שלי, מוכן לפרוש מהנבחרת"
בעקבות ההחלטה לקיים את המשחק ללא קהל: סגן נשיא ברצלונה התפטר

שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
הסערה נמשכת. שחקני ברצלונה חוגגים אל מול היציעים הריקים/רויטרס

"אני עצוב ואני עצבני. כל הטיעונים הולכים לעזאזל כשמשתמשים בכוח. הממשלה צריכה לענות על שאלות, זו עדיין הממשלה של כל ספרד", אמר גווארדיולה, "למה שלא נלמד מהבריטים, שיש להם דמוקרטיה ותיקה? ועכשיו הקטע הכי טוב הוא שאנחנו אפילו לא יודעים אם קטלוניה רוצה להיות עצמאית!

"המחאה חזקה מאוד. אנשים בממשלה מדברים על אחווה וחיים זה לצד זה, אבל תומכים באלימות משטרתית נגד אנשים שהולכים להצביע. אלה אנשים ממפלגות מושחתות. אני שומע את אדם שהמפלגה שלו מפלה שחורים ומוסלמים מדבר על שמירה על החוק, ואני לא יכול לאפשר את זה. הם לא ילמדו אותנו.

"אני קורא את הדיווחים ב'אל פאיס', אה? הם כותבים ששוטרים נפצעו. עם מה? עם פתקי הצבעה? בכל מקרה, זה היה בדיוק הפוך. אנשים נפצעו מכדורי גומי, דבר שהוא לא חוקי בקטלוניה. לילדה נשברו האצבעות כי היא הלכה להצביע. ספרד מנסה להסתיר את המציאות, אבל התקשורת בשאר העולם תראה את זה".

גווארדיולה התייחס לדילמה של שחקני הקבוצה של ברצלונה ואנשיה, ואמר: "אני לא הייתי משחק במשחק. ואם אתה משחק, אז לא בדלתיים סגורות".

על פי "מארקה", זה היה המשחק הליגה הראשון אי פעם ששוחק מתחילתו ועד סופו ללא קהל. נשיא הקבוצה ברתומאו טוען כי "נדרוש הסברים מאופ"א ופיפ"א, זה לא הגיוני שהנהלת הליגה לא הסכימה לדחות את המשחק".

בינתיים, גם נשיא הליגה הספרדית התייחס לסוגיה הבוערת, ואמר לאחר המשחק אמש: "בארסה צריכה להחליט באיזו ליגה היא משחקת. יש לה את הבחירה להמשיך לשחק בליגה הספרדית, אבל היא יכולה לבחור גם בפרמיירליג או הסרייה A. ברגע שהם יודיעו לנו מה הכוונות שלהם, נתחיל משא ומתן איתם". ב-ESPN דווח כי למרות ההצהרות המפויסות של טבאס, הוא "זועם על כל הקבוצות הקטלוניות" ו"לא מתכוון לתת לאף אחת מהן להמשיך בליגה, כי זו נקודת אל חזור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
גם הוא לא רגוע. גווארדיולה/רויטרס

שערי העיתונים בברצלונה הבוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully