וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאטס הומלס: "כתבו עליי כאילו רצחתי את המלך. זה ממש לא בסדר"

בלם באיירן מינכן התייחס לדיווחים עליו כמי שהיה בין האחראים לפיטורי אנצ'לוטי אחרי ה-2:2 מול הרטה. ריברי נפצע קשה, מולר: "זה לא נראה טוב". המאן: "אלאבה שוב היה קטסטרופה"

מאטס הומלס שחקן באיירן מינכן. GettyImages
הומלס/GettyImages

הבעיות בבאיירן מינכן הולכות ונערמות. אחרי התבוסה על ידי פריס סן ז'רמן ופיטורי קרלו אנצ'לוטי, הגיע אתמול (ראשון) 2:2 מאכזב מאוד מול הרטה ברלין במסגרת המחזור השביעי בבונדסליגה. הבווארים הובילו כבר 0:2 משערים של מאטס הומלס ורוברט לבנדובסקי, אבל שערים של אונדריי דודה וסלומון קאלו קבעו חלוקת נקודות.

עוד בנושא:
רק 2:2 לבאיירן, שרחוקה כבר חמש נקודות מדורטמונד

זו פעם שנייה ברציפות שבאיירן שומטת יתרון 0:2 בליגה אחרי שעשתה את זה גם מול וולפסבורג. זו הפעם הראשונה אי פעם שבאיירן מאבדת פעמיים ברציפות יתרון 0:2 ומסיימת ב-2:2 בליגה. אם זה לא מספיק, אז פרנק ריברי נפצע בצורה קשה בזמן שקיבל מסירה ועשה תנועה לא טובה עם הרגל. הוא יעבור בדיקות נוספות היום שיקבעו מה חומרת הפציעה. הצרפתי ירד מהמגרש עם עזרה של שני אנשי צוות והתלונן על כאבים חזקים מאוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיאגו אלקנטרה התנצל בפני אוהדי באיירן שנסעו לברלין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאטס הומלס, שסופסל במשחק האחרון מול פריס סן ז'רמן וחזר להרכב תחת המאמן הזמני ווילי סאניול, התייחס לפיטורים של אנצ'לוטי כשאמר: "ברור שחלק מהשחקנים היו מופתעים ועצבניים במשחק בפריס". כשנשאל האם הוא בין האחראים לפיטוריו של האיטלקי, כפי שנרמז, אמר הבלם: "כתבו עליי דברים כאילו אני זה שהרג את המלך. זה ממש לא בסדר. אני לא יכול לדבר בשביל אחרים, אבל אני מעולם לא אמרתי שאני לא שבע רצון כי אני לא משחק או משהו בסגנון".

תומאס מולר נשמע מאוכזב ואמר: "זו לחלוטין האחריות שלנו כשחקנים, בלי שום קשר למה שקורה מחוץ למגרש או הפיטורים של המאמן. בלי קשר לזהות המאמן הבא, כל אחד ואחד מאיתנו צריך להוציא מעצמו הרבה יותר". כשנשאל לגבי הפציעה של ריברי, אמר הגרמני: "אנחנו יכולים רק לקוות שהוא יהיה כשיר בקרוב, אבל זה לא נראה טוב".

המאמן הזמני של באיירן ווילי סאניול אמר: "התוצאה קצת מעצבנת. אם אתה ביתרון של שני שערים, אתה חייב להישאר יותר מרוכז וממושמע. היו לנו הרבה מצבים, אבל הצלחנו לכבוש רק שני שערים. זה מאכזב, היינו צריכים להיות יעילים יותר. אבל זה הכדורגל ואנחנו צריכים לקבל את זה. אם לא נהיה מרוכזים, לא נמשיך להיות הקבוצה הכי טובה בגרמניה. אנחנו צריכים להתנהג יותר כקבוצה ולמצוא את האיזון הנכון. ננתח את הדברים בצורה רגועה בזמן פגרת הנבחרות".

קשר באיירן לשעבר והפרשן דיטמאר המאן העביר ביקורת חריפה על דייויד אלאבה: "בשבילי, אלאבה הוא הסימפטום של כל הקבוצה. הוא שוב היה קטסטרופה היום. הוא היה פצוע ועכשיו הוא שוב משחק, אבל הוא באמת משקף את באיירן ב-12 החודשים האחרונים. הכושר שלו ורמת המשחק שלו מפחידים, הוא הצל של השחקן שהיה לפני חמש או שש שנים. אני לא רואה בכלל קבוצה בבאיירן כרגע".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully