וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי: "לא ארדם הלילה, אבל עוד אחזיר הרבה נקודות למכבי תל אביב"

1.10.2017 / 23:05

חלוץ מכבי תל אביב נשמע מאוכזב אחרי שהחמיץ פנדל בדקה ה-91 ב-2:2 של הצהובים מול הפועל אשקלון: "מבאס להחמיץ כך". יובל נעים: "איינוגבה בשבילנו הוא יותר מבופון ביובנטוס"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב שמטה הערב (ראשון) שתי נקודות יקרות. הצהובים הובילו 0:2 בזכות שערים של ניק בלקמן (23) ופנדל של עומר אצילי (50), אבל עוז ראלי (81) ומילאן סמיליאניץ' (83) כבשו פעמיים וסידרו להפועל אשקלון 2:2 מול סגנית האלופה במסגרת המחזור השישי בליגת העל. בדקות הסיום היו הרבה עצבים בקרב שחקני מכבי תל אביב כששרן ייני מתווכח עם שחקני אשקלון ומתעצבן.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב שמטה 0:2 וסיימה ב-2:2 מול הפועל אשקלון

יועץ מקצועי מכבי תל אביב סטיב מקלארן. יוסי ציפקיס
איבדו שתי נקודות. מקלארן/יוסי ציפקיס

עוזר המאמן של מכבי תל אביב דני פויאטוס, שניהל את המשחק בשל ההשעיה של ג'ורדי קרויף, אמר: "לפעמים, זה קורה בכדורגל. היינו בשליטה וניסינו לעשות את המיטב שלנו, שיחקנו טוב. הדברים האלה קורים בכדורגל. אנחנו צריכים לשמור על ריכוז ורק כך אפשר לשמור על ניצחון. הפסדנו קצת את השליטה במשחק וכשאתה מאבד את השליטה, הקבוצה סובלת. אנחנו צריכים לתקן את זה. לא רצינו לאבד את שתי הנקודות, אבל זה הכדורגל.

"המאמן הוא חכם והוא מכיר את הליגה פה טוב מאוד. אשקלון וכל הקבוצות שנשחק נגדן קשות מאוד. אנחנו צריכים להשתפר ולשחק הרבה יותר טוב. כמובן שרציתי להשיג תוצאה אחרת, אבל זה הכדורגל". על הפנדל של אצילי: "יש לנו חוקים. אנחנו מתאמנים בכל יום ויודעים מי השחקן שצריך לבעוט". על המשך הליגה: "אני לא רוצה לדבר על באר שבע. אנחנו חושבים רק על מכבי. אם נשתפר, זה הכי טוב".

עומר אצילי, שהחמיץ פנדל בדקה ה-91, אמר: "הורדנו רגל מהגז אחרי ה-0:2, הם הצליחו לחזור עם איזה שער. קיבלו ביטחון. קיבלתי הזדמנות לגמור את המשחק ולא הצלחתי, אני מרים את הראש ואני עוד אחזיר הרבה נקודות למכבי. ההדיפה שלו הייתה רגע מבאס. לא ידעתי איזו דקה זו כי אין פה לוח. זה מבאס מאוד, אני לא ארדם בלילה אבל נמשיך הלאה. האמת שפתחנו טוב, גם כבשנו שער מוקדם. כבר עשינו 0:2 והיינו צריכים לגמור את המשחק. איכשהו פישלנו, צריך להמשיך קדימה. אנחנו לא מסתכלים על באר שבע, אלא רק על עצמנו, אנחנו צריכים לקחת הרבה יותר נקודות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן הפועל אשקלון יובל נעים. יוסי ציפקיס
יובל נעים/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים: "כן, זה תיקו שכולו ניצחון. לחזור מ-2:0 נגד מכבי תל אביב, שהיא כרגע הקבוצה הטובה בארץ בגלל החסרונות של באר שבע. אני מאחל לשיר צדק שהבדיקה השנייה תהיה שלילית והוא יחזור למגרשים. ראיתם פה קבוצה מדהימה. כל הזמן אמרו שאני מאמן הגנתי והיום ראיתם קבוצה שהולכת קדימה ולוחצת. ראיתם את אחד השחקנים הכי טובים בארץ, טל איילה. הוא עשה מה שהוא רצה על המגרש במחצית השנייה. אני חולה על השחקנים האלה, אוהב אותם. אנחנו עובדים שלוש שנים כדי להגיע לרגע הזה. לחצנו את מכבי בהרבה דקות במשחק. מכבי קבוצה הרבה יותר טובה מאשקלון, אבל שיחקנו התקפי, לחצנו, עשינו קולות של קבוצה שרוצה להשוות. ראיתם שהיו לנו החמצות. זה אחד המשחקים המדהימים שהייתי שותף להם. אני מבסוט וצריך להמשיך קדימה.

"ב-2:0, ממש לא הייתי בטוח שנשווה, אבל עשינו קולות של קבוצה שרוצה לחזור. לא עשינו חילופים הגנתיים. המשכנו לשחק. רצינו לחזור למשחק, עשינו חילופים התקפיים. היום זה הצליח לנו". על איינוגבה: "אמרו לי שהוא לא רואה בלילה, אני חושב שהוא לא שומע. אני האמנתי בו, הוא שוער ליגה מצוין. ידענו שדלה יביא לנו נקודות, הוא בשבילנו יותר מבופון ביובנטוס. מבחינתי הוא השוער הכי טוב בליגה. אנחנו לא נעשה הרבה קולות שכאילו אנחנו קבוצה גדולה. אני לא מגביל את השחקנים בחלק הקדמי, אבל הם צריכים לעשות את העבודה גם בחלק האחורי. יש לנו קבוצה טובה. כשכולם היו בנופש בחו"ל, אני הייתי בארץ, לקחתי שחקנים שאף אחד לא האמין בהם. השחקנים האלה מוכיחים שהם פקטור משמעותי בליגת העל. אני מקווה שנמשיך והקהל ייהנה מהקבוצה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully