וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "כנראה שהייתי צריך פאוזה כדי לקבל רעב בחזרה כמאמן"

1.10.2017 / 22:02

מאמן האדומים חגג את ה-0:1 מול עירוני קרית שמונה בחוץ: "המשחק הזה מאפיין את הקבוצה שלנו מבחינת הנחישות וההקרבה". חיים סילבס המאוכזב: "הייתה חסרה לנו הרגל המסיימת"

אוהדי הפועל חיפה מאושרים בסיום/סוכנות ג'יני

הרבה אנרגיה ואושר בהפועל חיפה. האדומים עלו הערב (ראשון) אל המקום הראשון בליגת העל אחרי 0:1 בחוץ מול עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור השישי ושיפרו את מאזנם ל-14 נקודות. שער של חנן ממן בתום מהלך קבוצתי נהדר בדקה ה-67 סידר לאדומים את שלוש הנקודות.

עוד בנושא:
שער גדול סידר להפועל חיפה 0:1 מול עירוני קרית שמונה

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה עם עוזרו מאיר בן מרגי. סוכנות ג'יני
קלינגר מרוצה/סוכנות ג'יני

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר אמר: "אני חושב שהמשחק הזה אפיין אותנו ברמת הנחישות וזו הקבוצה שאני רוצה לראות. פחות ברמת היכולת ההתקפית. היו לנו הרבה מצבים לעשות את הפס האחרון כמו שצריך, ובפעם היחידה שעשינו את זה כבשנו. הייתה לנו החמצה של תורג'מן. היה לנו משחק הגנה הרמטי. לא הייתה סכנה מצד קרית שמונה חוץ מכמה כדורים נייחים. סגרנו אותם כמו שצריך. אני חושב שהיום הייתה דוגמה קלאסית להיעדר של שחקן משמעותי, בכיר ומנהיג כמו בן בסט. אני השתמשתי במה שעדן עשה בדקה ה-94 נגד באר שבע כדוגמה. יש לנו ספסל, אני סומך על שחקני הספסל שלי. הקבוצה שיחקה טוב, יצאה למשחק מעבר טוב".

על חנן ממן אמר המאמן: "אני לא מתעסק בזימונים של אלישע לוי. אני חושב שאלישע לא רוצה להפסיד ולא רוצה לעשות זימונים לא נכונים או לא טובים. אני חושב שכן חנן ממן, כן דאבור היו צריכים להיות בנבחרת. אנחנו עוברים מבחנים, כל הזמן אמרו שהמשחק הבא הוא המבחן שלנו. אני אומר שהמבחן שלנו הוא עכשיו הפועל עכו. אלה המשחקים שצריכים להביא אותנו לצמרת".

קלינגר דיבר על פתיחת העונה הטובה של הקבוצה שלו ועליו באופן אישי: "כנראה שהייתי צריך פאוזה כדי לקבל רעב בחזרה כמאמן ומי שנותן לי את החשק זה יואב כץ, שרצה שארד לעמדה וכמובן שהשחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חיים סילבס מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
סילבס/סוכנות ג'יני

מאמן עירוני קרית שמונה חיים סילבס אמר בסיום: "מה מפריע לי? התוצאה. היה משחק מחוף לחוף. היה ברור שזה לא ייגמר בתיקו. היה ברור שזה יילך לפה או לשם. הייתה להם רגל מסיימת אחת יותר טובה משלנו. זו הייתה הבעיה שלנו היום, הרגל המסיימת. שתי הקבוצות הגיעו לכמה מצבים. הם היו מדויקים יותר בסוף. היה לנו קשה לכבוש אחרי שספגנו. הגענו לכמה מצבים. הפועל חיפה קבוצה טובה מאוד, זה משחק שיכול היה ללכת לשני הכיוונים. כדי לדחוק מקו השער פנימה, לא צריך עוד שחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully