וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי: "נצטרך לחכות עוד 20 שנה לשחקן כמו דיא סבע"

קפטן מכבי נתניה פרגן למלך שערי הליגה: "שמח שזכינו בשחקן כמוהו, הוא עוד יהיה בראש הנבחרת". סבע: "רוצים להמשיך להצליח כקבוצה". דראפיץ': "כיף לעבוד איתם". דנינו נפצע, ייעדר כמה שבועות

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי נתניה ודיא סבע לא עוצרים. העולה החדשה הביסה הערב (שני) 0:4 בבית את מכבי פתח תקוה ועלתה למקום השני, כשמלך שערי הליגה הבקיע שלושער (48, 82 בפנדל ו-93) והעלה את מאזנו לתשעה שערים בשישה מחזורים בלבד. ערן לוי, שבישל לסבע את הראשון, הוסיף שער משלו בדקה ה-72 ותרם להשפלה של מכבי פתח תקוה. נתניה עם ניצחון בית ראשון בליגת העל מאז מרץ 2015 וראשון בבית על מכבי פתח תקוה זה עשור.

עוד בנושא:
מכבי נתניה חגגה עם 0:4 על מכבי פתח תקוה ועלתה למקום השני
בני סכנין הנחילה לבית"ר ירושלים הפסד בכורה עם 2:3 דרמטי בעכו

דיא סבע לקח את הכדור הביתה/קובי אליהו

סלובודן דראפיץ', מאמן מכבי נתניה: "יש חבורה של שחקנים טובים וילדים טובים, צנועים שאוהדים לעבוד קשה. אני שמח בשבילם ובשביל ההתקדמות שלהם ואין יותר שמח ממני. בדרך כלל קבוצות מתגוננות יותר נגדנו וסוגרות אותנו, אבל אי אפשר לסגור במשך כל המשחק. אנחנו רצים טוב ולוחצים כמו שצריך. כיף לעבוד עם החבורה הזאת. רוב השחקנים האלה הם בעונה ראשונה בליגת העל ואני שמח בשבילם".

על ערן לוי: "הוא היה פצוע במשך עשרה ימים, חיכינו לו עם החילוף והוא החזיר לנו בשער". על סבע: "הוא שחקן מעולה, הכול הולך סביבו וסביב ערן לוי. אני שמח מאוד בשביל הילד הזה, הוא עבר תקופה קשה מאוד עם פציעה ברצועה הצולבת. הוא עבר ניתוח בתחילת העונה שעברה ואי אפשר היה לדעת לאן הוא הולך. הוא ילד נהדר".

על המשחק הבא: "בית"ר היא קבוצת צמרת, אני יודע מה זה אווירה של טדי ונעבוד כדי להתכונן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דיא סבע שחקן מכבי נתניה חוגג. קובי אליהו
בכושר שיא. דיא סבע/קובי אליהו

ערן לוי, קפטן מכבי נתניה: "אם אני אגיד עכשיו מה סוד הקסם שלנו, מה יישאר לנו? אנחנו עושים דברים טובים מאוד, כיף לראות את זה ואת איך שדיא משחק. אין בלוף בכדורגל ורואים שדיא עובד קשה. אני שמח שמכבי נתניה זכתה בשחקן כמו סבע, כיף שאפשר לפרגן לו. נצטרך לחכות 20 שנה לשחקן כזה. אני לא אסביר למה הוא לא זומן לנבחרת. אני שמח שהוא חלק מאיתנו. גם הזמן שלו יגיע והוא יהיה בראש הנבחרת. זו עבודה שהוא התחיל עכשיו בליגת העל".

דיא סבע, מלך שערי הליגה שחגג שלושער: "עשינו עבודה, שיחקנו את הכדורגל שלנו. אנחנו משחקים טוב ואני מקווה שנמשיך כך. אני לא רוצה לדבר על הנבחרת, אנחנו רוצים להמשיך בקבוצה ולהצליח. אנחנו קבוצה, אנחנו צריכים להמשיך ככה. אני רוצה לכבוש שערים, הייתה לי את ההזדמנות. אני שמח שכבשתי".

שרון מימר, מאמן מכבי פתח תקוה: "אני מרגיש הכי לא נעים שאפשר. המשחק התפתח לא כמו שרצינו במחצית השנייה. השער המוקדם שיבש אותנו. יש הרבה עבודה גם בצד המנטאלי וגם בצד המקצועי. קבוצה ברמה הזו לא יכולה לספוג ארבעה שערים במחצית. נעבוד קשה כדי לשפר את זה. השארנו להם הרבה שטחים והם יודעים להעניש. זו קבוצה שמחכה למתנות. אני לא הרגשתי אופוריה אחרי הניצחון בשבוע שעבר. שיחקנו טוב במחצית הראשונה ובמחצית השנייה זה לא עבד. אין לנו פגרה, יש לנו משחק גביע הטוטו ונכין את עצמנו לקראת הפועל באר שבע. צריך להיות עכשיו עם השחקנים, החוכמה היא להיות איתם ברגעים הקשים. אנחנו יכולים להיראות יותר טוב ממה שנראינו היום, וזה בטוח". עומר דנינו סובב את הקרסול וייעדר כמה שבועות.

מנור סולומון שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
ערב עגום מבחינת מכבי פתח תקוה. מנור סולומון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully