וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - מכבי פתח תקוה: ערן לוי צפוי לפתוח, גם ניניס מנגד

הקפטן יחזור אחרי היעדרות של שני משחקים, אברהם או קוגבניה יפנו לו מקום (ב', 20:15, ספורט1). יובל שבתאי ימשיך בקישור של המלאבסים, תומאש סיבוק יקבל הזדמנות נוספת בהגנה

מחזור 6הסתיים02/10/2017
מכבי נתניה
  • סבע (48)
  • לוי (73)
  • סבע (82, פנדל)
  • סבע (90)
0
    מכבי פתח תקוה

    מכבי נתניה:

    ערן לוי צפוי לחזור להרכב מכבי נתניה מחר (ראשון, 20:15, ספורט1) במשחק מול מכבי פתח תקוה. למרות הניצחון במחזור הקודם על מ.ס. אשדוד, צפוי הצוות המקצועי לערוך שינוי אחד בהרכב אחרי שהקפטן חזר לעצמו באימונים האחרונים. כזכור, לוי נפצע לפני המשחק מול מכבי תל אביב והחמיץ את שני המשחקים האחרונים של מכבי נתניה. הקפטן צפוי לקבל מקום על חשבון אביב אברהם או דידייה קוגבניה. סלובודן דראפיץ' ימשיך לתת אשראי לשני המגנים חגי גולדנברג וקובי מור שלא היו בעדיפות ראשונה עד כה. באימון היום קיבלו השחקנים תדריך מקצועי על היריבה ובמכבי נתניה בטוחים כי מדובר ביריבה מאוד קשה, לה כבר הפסידו העונה בגביע הטוטו.

    מכבי פתח תקוה:

    הקבוצה סיימה את האימון המסכם לקראת המשחק בנתניה מחר. כמו בסוף השבוע, שרון מימר המשיך לתרגל את סוטיריס ניניס על חשבון רישאר סומא, שיירד לספסל. במועדון לא מרוצים מהיכולת של תומאש סיבוק, אך שרון מימר החליט לתת לו עוד הזדמנות במשחק מחר לאור העובדה שהקבוצה לא ספגה במשחק האחרון. עומר דנינו ימשיך במרכז ההגנה, כשיובל שבתאי, שנחשב לבאנקר של המאמן בהרכב, ימשיך ב-11. ניניס יוצב באגף, כשמנור סולומון ויובל אבידור ישלימו את חוליית ההתקפה.

    יובל שבתאי שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
    הבאנקר החדש. יובל שבתאי/קובי אליהו

    טריוויה

    * 110 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה, והמאזן שווה: 39 ניצחונות לכל אחת ועוד 32 תוצאות תיקו.

    * מכבי נתניה השיגה שני ניצחונות העונה, אך הם היו במשחקי חוץ. כמארחת, היא לא ניצחה בליגת העל מאז 21 במרץ 2015, אז גברה 1:3 על הפועל פתח תקוה.

    * דיא סבע, שכבש בניצחון ההוא ב-2015, נמצא בכושר הטוב בקריירה ומצא את הרשת בכל ארבעת המחזורים האחרונים. יש לו שישה שערים (פי שניים משיאו הקודם בליגת העל) - אחד יותר מכל מכבי פתח תקוה.

    * מכבי נתניה לא ניצחה את מכבי פתח תקוה בבית במסגרת הליגה מאז 6 באוקטובר 2007, אז שער עצמי של איסמעיל עאמר העניק לה 0:1.

    * שרון מימר החל את הקדנציה שלו בהפועל כפר סבא עם חמישה ניצחונות רצופים ובבית"ר ירושלים עם ארבעה כאלה. גם במכבי פתח תקוה יצליח לייצר רצף?

    sheen-shitof

    בדקו התאמה לטיפול

    פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

    בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

    הרכבי הקבוצות

    שופט: זיו אדלר
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 3000

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully