וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס סיימה ב-2:2 מול אטאלנטה, מילאן - רומא 2:0

ברננדסקי כבש (21) ובישל להיגואין (24), אבל הגברת הזקנה שמטה יתרון 0:2 ואיבדה נקודות ליגה לראשונה העונה. לדז'קו (72) ופלורנצי (77) העניקו לג'אלורוסי ניצחון בסן סירו זו העונה השלישית ברציפות

שחקני רומא חוגגים עם המאמן אוזביו די פרנצ'סקו. רויטרס
אוזביו די פרנצ'סקו ושחקני רומא בטירוף/רויטרס

המחזור השביעי בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שמונת המשחקים הנותרים. נאפולי פתחה את היום עם 0:3 קליל על קליארי ושמירה על המאזן המושלם. יובנטוס שמטה נקודות לראשונה העונה כשסיימה ב-2:2 מול אטאלנטה. רומא סיבכה את וינצ'נזו מונטליה עם 0:2 על מילאן בסן סירו. אינטר גירדה 1:2 בחוץ מול בנבנטו, לאציו מחצה 1:6 את ססואולו ואילו ורונה חילצה נקודה דרמטית עם 2:2 בטורינו.

עוד בנושא:

ספרד: ריאל סוסיאדד ובטיס נפרדו ב-4:4 משוגע
בשבת: אודינזה - סמפדוריה 0:4, גנואה - בולוניה 1:0
ברצלונה ביקשה לדחות את המשחק שלה בגלל המהומות

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. רויטרס
דיבאלה מאוכזב אחרי החמצת הפנדל/רויטרס

אטאלנטה - יובנטוס 2:2

לראשונה העונה, אחרי שישה ניצחונות, הגברת הזקנה שמטה נקודות בסרייה A. זה היה נראה כאילו יובנטוס תטייל לניצחון כשהובילה 0:2 כבר בדקה ה-24, אבל המארחת הצליחה לחזור לעניינים ולקבוע תיקו כשפאולו דיבאלה עוד מחמיץ פנדל בדקה ה-84. בעקבות אובדן הנקודות של יובה, נאפולי וברצלונה נותרו שתי הקבוצות היחידות שמחזיקות במאזן מושלם בליגות הבכירות.

השער הראשון הגיע בדקה ה-21. בלס מטוידי בעט מ-16 מטר, אטריט ברישה הדף רע מאוד ופדריקו ברננדסקי היה שם כדי לדחוק מקרוב פנימה את ה-0:1. גונסלו היגואין הצליח להכפיל עם שער הליגה השלישי שלו העונה בדקה ה-24. ברננדסקי הכניס לו כדור עומק והארגנטינאי בעט טיל לחיבורים, 0:2. המשחק גמור? לא. פאקו גומס בעט כדור חופשי בדקה ה-31, ג'אנלואיג'י בופון הדף רע ומתיה קלדרה הגיע ראשון לכדור החוזר ודחק פנימה. שער דומה מאוד לשער הראשון של יובה והיא סופגת משחקן ששייך לה. בדקה ה-67 הצליחה הקבוצה מברגמו להשיג את השוויון. גומס הגביה מימין ובריאן כריסטאנטה עלה גבוה ונגח חזק פנימה. יובה קיבלה הזדמנות לנצח, אבל פאולו דיבאלה החמיץ פנדל בדקה ה-84 לאחר ספק יד ברחבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אדין דז'קו (מימין) עם אלסנדרו פלורנצי שחקני רומא. רויטרס
שני הכובשים של רומא. אדין דז'קו עם אלסנדרו פלורנצי/רויטרס

מילאן - רומא 2:0

עונה שלישית ברציפות שהג'אלורוסי מנצחים בסן סירו, ואולי המשחק הזה גם יסמן את סיום דרכו של חלוצם לשעבר וינצ'נזו מונטלה כמאמן מילאן. אחרי ההשקעה הגדולה בקיץ, הרוסונרי מוצאים עצמם עם 12 נקודות אחרי שבעה משחקים ובמרחק תשע נקודות מהפסגה. ג'אנלואיג'י דונארומה ואליסון עבדו קשה ושמרו על תוצאה מאופסת במשך 72 דקות, עד שאדין דז'קו השתחרר מהשמירה ובעט מ-18 מטרים אל הרשת של דונארומה. אלסנדרו פלורנצי, שחזר לאחרונה מפציעה קשה, הגיע לריבאונד בדקה ה-77, קבע את תוצאת המשחק וחגג שער ליגה ראשון מאז הדרבי באפריל 2016. הקאן צ'לחנוילו הטורקי הורחק משורות מילאן בדקה ה-80.

קאלידו קוליבאלי שחקן נאפולי חוגג שער. רויטרס
נאפולי וקוליבאלי עדיין מושלמים/רויטרס

נאפולי - קליארי 0:3

הפרטנופי ממשיכים להפציץ, הפעם עם שלישייה קלילה בצהרי היום. מארק האמשיק ניצל מסירה מבריקה של דריס מרטנס כבר אחרי 4 דקות כדי להעלות את נאפולי ל-0:1, והבלגי הכפיל בפנדל מוצלח בדקה ה-40. קלידו קוליבאלי הבקיע מקרוב את השלישי בדקה ה-47 וזה הספיק לחבורה של מאוריציו סארי.

דריס מרטנס נאפולי חוגג שער. רויטרס
שער ובישול. מרטנס/רויטרס

בנבנטו - אינטר 2:1

ניצחון שישי העונה לנראזורי, שהותירו את העולה החדשה ללא נקודות במקום האחרון, אבל לפחות אפשרו לה לכבוש שער שני העונה אחרי 567 דקות עקרות. מרצלו ברוזוביץ' קיבל מקום בהרכב של אינטר ובדקה ה-19 נהנה מבישול של אנטוניו קנדרבה. שלוש דקות לאחר מכן, הקרואטי השלים צמד בבעיטה חופשית נפלאה. שער של המארחת נפסל וכך גם אחד כזה של מאורו איקרדי, אך בדקה ה-42 הצליח מרקו ד'אלסנדרו לצמק אחרי חור גדול במרכז ההגנה של אינטר. הנראזורי שמרו על היתרון ולראשונה מאז 2002 הם עם 19 נקודות אחרי שבעה מחזורים.

מרצלו ברוזוביץ' שחקן אינטר. GettyImages
צמד תוך שלוש דקות. מרצלו ברוזוביץ'/GettyImages

לאציו - ססואולו 1:6

הצגה של לואיס אלברטו והביאנקוצ'לסטי באולימפיקו. הקשר הספרדי הוצב מאחורי צ'ירו אימובילה וסחף את לאציו לניצחון משכנע, למרות היתרון המוקדם של ססואולו מפנדל של דומניקו ברארדי. לואיס אלברטו השווה בכדור חופשי אדיר לחיבורים בדקה ה-45, בישל מנקודת הקרן לבלם סטפן דה פריי שהשלים מהפך בדקה ה-56, ובחלוף דקה עבר את השוער והשלים צמד אישי. מרקו פארולו הוסיף בדקה ה-64 והשיג צמד משלו בדקה ה-70, לפני שצ'ירו אימובילה חתם עם פנדל בדקה ה-81 וחגג את התשיעי שלו העונה בליגה.

לואיס אלברטו שחקן לאציו. GettyImages
וגם נשיקה למצלמה. לואיס אלברטו/GettyImages

משחקים נוספים

קייבו - פיורנטינה 1:2
לקייבו: לוקאס קסטרו (25 ו-46). לפיורנטינה: ג'יו סימאונה (6)

טורינו - ורונה 2:2
לטורינו: יאגו פאלקה (31), אמבאיי ניאנג (44). לוורונה: אלסיו צ'רצ'י (90), ג'אמפאולו פאציני (92)

ספאל - קרוטונה 1:1
לספאל: אלברטו פאלוסקי (39). לקרוטונה: סימאון וואנקוו (59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully