וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 80:81

פרחוסקי קלע מהקו 4.5 שניות לסיום, מקי החטיא על הבאזר והצהובים שהצליחו לחזור מפיגור 16 שרדו את הדרבי הראשון של העונה. תומאס (17 נקודות), דיברתולומאו (16) וזוסמן (13) בלטו. מקי קלע 23 לאדומים

one

מכבי תל אביב עלתה הערב (ראשון) לחצי גמר גביע ווינר, לאחר שהכניעה את היריבה העירונית הפועל תל אביב 80:81 בתום משחק מפוזר, דרמטי והפכפך. ביום שלישי תפגוש קבוצתו של נבן ספאחיה את מכבי ראשון לציון.

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו מול שחקן הפועל תל אביב מאט הווארד. ברני ארדוב
הצטיין בדרבי המסקרן. דיברתולומאו מול הווארד/ברני ארדוב

הרבע הראשון היה שייך לאדומים, שניצלו ריצת 1:18 כדי לברוח ליתרון שהגיע עד 16 נקודות. הקבוצה של ספאחיה, שהופיעה ללא פייר ג'קסון, נוריס קול ודיאנדרה קיין הפצועים, הצליחה לחזור דרך ג'ון דיברתולומאו (16 נקודות ו-6 אסיסטים) ודשון תומאס (17 נקודות), כשאליהם הצטרף יובל זוסמן הצעיר (13 נקודות), שהראה קמצוץ מהכישרון הגדול שלו. בסופו של דבר זה הלך ממש עד הבאזר, כשטיי מקי, שהיה נפלא לכל אורך הדרך (23 נקודות), החטיא ונתן את האות לחגיגות הצהובות. האדומים יכולים לצאת מאוכזבים מהיתרון הגדול שאיבדו, אך גם לדני פרנקו יש קבוצה מסקרנת העונה, וזה עוד ללא הזר החדש שלו ג'רל מקניל.

עוד בנושא:

גביע ווינר: מכבי ראשון לציון ניצחה את הפועל אילת 71:77
חלומות לחוד ומציאות לחוד: על הנמכת הציפיות של מכבי תל אביב

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני מכבי תל אביב יובל זוסמן, ג'ון דיברתולומאו. ברני ארדוב
ניצחון מתוק. דיברתולומאו וזוסמן חוגגים/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם ג'ון דיברתולומאו, מייקל רול, כרם משעור, ג'ונה בולדן וארט פרחוסקי, בעוד הפועל תל אביב העלתה את טייוון מקי, רביב לימונד, רפי מנקו, מאט הווארד וג'ף אלן. פרחוסקי קלע את הנקודות הראשונות במשחק, לפני ששתי הקבוצות סיפקו איבוד אחר איבוד. דיברתולומאו קבע 3:9, אך האדומים השלימו מהפך וריצת 1:18 בניצוחו של מקי המצוין, בדרך ליתרון 10:21. יובל זוסמן התכבד בנקודות בכורה, אך בנקס צלף שלשה שקבעה יתרון שיא - 14:30, בדרך ל-18:30 בסיום הרבע הראשון, בו איבדו הצהובים לא פחות משמונה כדורים.

שחקן הפועל תל אביב טיי מקי. ברני ארדוב
כיכב ברבע הראשון, החטיא ברגע האמת. מקי בהתקפה האחרונה/ברני ארדוב

רבע 2:

זוסמן צלף שלשה, דשון תומאס הוריד ל-32:25, אך מקי צלף שלשה משלו וקבע 29:40. דיברתולומאו היה אמון על הקאמבק כשחדר במתפרצת ואז הוסיף אסיסט יפה לשגב, שצימק ל-42:39, ובמחצית 43:45 להפועל תל אביב. מקי היה המצטיין ב-20 הדקות הראשונות עם 19 נקודות, דיברתולומאו קלע 11 בצד השני.

שחקן הפועל תל אביב רפי מנקו מול שחקן מכבי תל אביב כרם משעור. ברני ארדוב
הופעות בכורה. מנקו מול משעור/ברני ארדוב

רבע 3:

בולדן ביצע על אלן עבירה בלתי ספורטיבית, לימונד קבע 45:50 אך האדומים איבדו מספר כדורים ופספסו צ'אנס לברוח שוב ותומאס השלים מהפך בדרך ל-52:55. מנקו וזוסמן החליפו שלשה בשלשה, תומר גינת שלט בצבע, מנקו צלף שלשה נוספת ועם העליה לרבע המכריע הוליכו האדומים 62:64.

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
הרבה לחץ על הכתפיים. ספאחיה/ברני ארדוב

רבע 4:

זוסמן צלף את השלשה השלישית שלו והוריד ל-66:65, אך מקי קבע 67:71, שש דקות לסיום. רול החזיר את היתרון לצהובים ודאנק קליל של שגב העלה את ספאחיה ל-71:74. ואז החלה הדרמה: מנקו השווה מהקו ל-76:76, דיברתולומאו חדר נהדר והחזיר את מכבי תל אביב ל-76:78, מקי השווה ל-78:78, תומאס קבע 78:80, ואחרי עבירה בלתי ספורטיבית של דיברתולומאו על אלן האדומים איבדו כדור, ובמצב של 80:80, 18 שניות לסיום, מכבי תל אביב יצאה להתקפה אחרונה. פרחוסקי נשלח אל הקו, 4.5 שניות לבאזר, החטיא את הראשונה, קלע את השנייה, ואחרי פסק זמן פרנקו הלך למקי, שהחטיא ממש על הבאזר. זה נגמר ב-80:81 למכבי תל אביב.

שחקן הפועל תל אביב מאט הווארד מול שחקן מכבי תל אביב ארט פרחוסקי. ברני ארדוב
יש עוד על מה לעבוד. הווארד מול פרחוסקי/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דשון תומאס 17 ו-7 ריבאונדים, ג'ון דיברתולומאו 16, 6 אסיסטים ו-5 איבודים, יובל זוסמן 13 (3 מ-4 ל-3) ב-25 דקות, מייקל רול 10 ו-5 אסיסטים, איתי שגב 9, ארט פרחוסקי 7, כרם משעור 4, אלכס טיוס 2, ג'ייק כהן 2.

קלעו להפועל תל אביב: טיי מקי 23 (9 מ-19 מהשדה), תומר גינת 17, ג'ף אלן 13, 9 ריבאונדים ו-4 חטיפות, רפי מנקו 12, מאט הווארד 6, אדריאן בנקס 5 (1 מ-5 מהשדה), רביב לימונד 4 ו-4 איבודים. אייל שולמן (16 דקות), דניאל איידן (9 דקות) וצוף בן משה (7 דקות) שותפו ולא קלעו.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. ברני ארדוב
עוד עונה החלה. מזרחי/ברני ארדוב
מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. ברני ארדוב
יש נקודות אור. פרנקו/ברני ארדוב
מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו עם טיי מקי. ברני ארדוב
אוהבים לשתף פעולה. פרנקו ומקי/ברני ארדוב
שחקן הפועל תל אביב ג'ף אלן. ברני ארדוב
בכורה מחודשת באדומים. ג'ף אלן/ברני ארדוב
שחקן הפועל תל אביב אדריאן בנקס מול שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס. ברני ארדוב
בנקס חודר את ההגנה הצהובה/ברני ארדוב
דשון תומאס שחקן מכבי תל אביב מול תומר גינת שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
התעורר במחצית השנייה. תומאס מול גינת/ברני ארדוב
ג'ונה בולדן שחקן מכבי תל אביב מול דניאל איידן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בכורה לא פשוטה מבחינה אישית. בולדן/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. ברני ארדוב
יש עתיד. זוסמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully