וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות השיגה צו מניעה, כל המשחקים יחלו במועד המתוכנן

1.10.2017 / 17:45

השופטים המאוגדים בהסתדרות הלאומית החדשה איימו לשבש גם את ליגת העל שעד כה לא סבלה מההשבתה. בהתאחדות פנו בבהילות לבית הדין לעבודה, שאסר עיכובים וקבע דיון ליום שני

יח"צ - חד פעמי

משחקי ליגת העל הערב (ראשון) יחלו במועדם. השופטים המאוגדים בהסתדרות הלאומית החדשה איימו לפתוח את המשחקים באיחור של רבע שעה, אך ההתאחדות לכדורגל השיגה צו מניעה מבית הדין לעבודה, שאסר לעכב את שריקות הפתיחה של משחקי יום ראשון וקבע דיון בין הצדדים למחר בשעה 15:00.

כזכור, ב-15 בספטמבר נשלח להתאחדות לכדורגל ולאיגוד השופטים מכתב ובו ההודעה כי השופטים פתחו בסכסוך עבודה בעקבות יחסי עובד מעביד ובתוכם כל עניין הפנסיות שלטענת השופטים לא הופרש להם כחוק מזה מספר שנים.

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה לפני תום מונד שחקן מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
כולם מתחילים בזמן. ניקיטה רוקאביציה מול טום מונד/אדריאן הרבשטיין

במהלך השבועיים האחרונים לא נרשמה התקדמות בשיחות בין השופטים להתאחדות לכדורגל ובסוף השבוע נשלחה הוראה מטעם ההסתדרות הלאומית לפיה החל מהיום כל המשחקים ייפתחו באיחור של רבע שעה. בהתאחדות לכדורגל ובאיגוד השופטים טענו מוקדם יותר כי לא ידוע להם אם אכן השופטים יתחילו את המשחקים באיחור של רבע שעה הערב. "אסור לנו ליצור קשר ולדבר עם השופטים כדי שלא יטענו שאנחנו מנסים לפגוע בזכות ההתארגנות שלהם", נאמר על ידי גורם באיגוד השופטים. "כל מה שנותר לנו הוא לחכות ולראות האם השופטים יפתחו את המשחקים באיחור כפי שהם מאיימים לעשות".

מנציגות השופטים נמסר כי מדובר בתחילת המאבק וכי אם הנושא לא ייפתר, הכדורגל הישראלי יהיה עד להשבתת משחקים מלאים בליגת העל. גורם בהתאחדות לכדורגל אמר היום: "לא ברור למה השופטים בחרו לעשות את הצעד הזה. כל הנושא מצוי בבית המשפט שאמור למסור את החלטתו בנושא כל מה שקשור ליחסי עובד ומעביד".

מטעם ההתאחדות לכדורגל נשלח מכתב לשופטים ובו התבקשו השופטים לפתוח את המשחקים בשעה המדויקת. "קידום ענייניכם המקצועיים אינו עולה בקנה אחד עם הדרישות המקצועיות והציפיות מכם ואינו לגיטימי ואף עלול להביא במודע או שלא להטיית משחק או ליצור מראית עין פסולה", נכתב.

(עדכון ראשון: 12:58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully