וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טל בן חיים לא עומד בציפיות, הוא לא מצליח להתמודד עם היריבים"

חלוץ ספרטה פראג סופג ביקורת בצ'כיה: "על התוצרת של הרכש הכי יקר בהיסטוריה אין מה לדבר. ומבחינה הגנתית זה אפילו יותר גרוע, האגף שלו פתוח לגמרי וליריבים יש נתיב פתוח לשער"

טל בן חיים שחקן ספרטה פראג. אתר רשמי ספרטה פראג, אתר רשמי
משחק אחד בלבד של 90 דקות. בן חיים/אתר רשמי, אתר רשמי ספרטה פראג

פתיחת העונה הרעה של ספרטה פראג לא פסחה גם על טל בן חיים. החלוץ הישראלי שנרכש ממכבי תל אביב תמורת 2.9 מיליון יורו, מאכזב מאוד כמו גם הקבוצה והוא גם סופג ביקורות.

באתר האינטרנט הפופולארי isport נכתב אתמול (שבת): "טל בן חיים, השחקן הכי יקר בהיסטוריה של ספרטה פראג, עדיין רחוק מאוד מלעמוד בציפיות. על התוצרת שלו אין מה לדבר, בינתיים יש לו רק בישול אחד. אבל מבחינה הגנתית זה אפילו גרוע יותר, בן חיים לא מצליח להתמודד עם היריבים שלו. האגף שלו פתוח ולשחקני היריבות יש נתיב פתוח לשער".

הדברים הללו נכתבו על רקע ירידה במעמדו של בן חיים, שהגיע לבירת צ'כיה כרכש נוצץ ובינתיים לא מותיר חותם. במחזור הקודם ספרטה ניצחה את טפליצה 0:3 ובוגדן וטיאלו הרומני פתח על חשבון החלוץ הישראלי - למרות שמדובר במגן שמאלי במקור.

עוד בנושא:

בשבת: 60 דקות לעומרי אלטמן, 90 דקות להרוש וקבהא
טאלב טואטחה ומונאס דאבור לא זומנו לסגל נבחרת ישראל

המאמן אנדראה סטרמאצ'יוני היה מרוצה מאוד אחרי אותו ניצחון 0:3 ואמר: "וטיאלו נותן לנו איזון וכרגע הוא השחקן המועדף עלי בעמדה הזו. אני לא אוהב להשוות ביניהם, טל יכול לשחק גם באגף הימני במקום ביאביאני. כרגע אנחנו משחקים טוב יותר עם וטיאלו".

אתמול בן חיים לא היה בסגל לדרבי נגד דוקלה פראג שהסתיים ב-0:0 מאכזב. ספרטה מדורגת במקום הרביעי עם 15 נקודות, תשע פחות מהמוליכה ויקטוריה פלזן, לה גם יש משחק חסר. הביקורות נגד סטרמאצ'יוני הולכות ומתגברות - הן מצד הפרשנים והן מהיציעים. אתמול הוא נשאל האם הוא שוקל התפטרות והשיב בשלילה, אבל מעמדו בהחלט מעורער.

בן חיים עצמו שותף בשבעה מתוך תשעת משחקי הליגה של ספרטה, אבל השלים 90 דקות רק באחד מהם. יש לו בישול אחד וסחיטת פנדל אחת שהובילה לכיבוש מהנקודה הלבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully