וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: גולדן סטייט הפסידה 108:102 לדנבר, עומרי כספי לא שיחק בשל יום כיפור

האלופה פתחה את הכנותיה לקראת העונה שבפתח בצליעה ונקלעה לערב עגום של 4 מ-33 מחוץ לקשת. הפורוורד הישראלי לא שיחק בשל יום הכיפורים. פול מילסאפ חגג מנגד עם 22 נק' ו-11 ריבאונדים

קווין דוראנט גולדן סטייט. רויטרס
עדיין לא בעניינים. קווין דוראנט/רויטרס

עונת ה-NBA כבר בפתח והלילה (בין שבת לראשון) יצאו לדרך משחקי ההכנה. במפגש הראשון הפתיעה דנבר את גולדן סטייט האלופה ששיחקה ללא עומרי כספי. במשחק נוסף הפסידה לוס אנג'לס לייקרס למינסוטה 108:99.

סטף קרי גולדן סטייט. רויטרס
שחקן החמישייה היחיד שקלע שלשה. סטף קרי/רויטרס

גולדן סטייט - דנבר 108:102

4 מ-33 מחוץ לקשת, כולל 1 מ-19 של שחקני החמישייה - כך פתחה הלילה גולדן סטייט האלופה את משחקי ההכנה שלה לעונה והוכיחה שיש לה עוד הרבה עבודה כדי להתקרב לכושר שלה מהעונה שעברה. עומרי כספי הפורוורד הישראלי של הווריירס לא שיחק בשל יום הכיפורים שנכנס מאוחר יותר בארה"ב. סטיב קר חילק את הדקות, כאשר אף שחקן לא שיחק יותר מ-24 דקות ומי שהוביל את קלעי גולדן סטייט היה סטף קרי עם 11 נקודות בלבד וגם עם השלשה היחידה של שחקני החמישייה, כאשר דוראנט וגרין החטיאו את כל חמשת הניסיונות שלהם מחוץ לקשת. מנגד, פול מילסאפ הצטיין עם 22 נקודות באחוזים מצוינים וגם 11 ריבאונדים. ניקולה יוקיץ' תרם 12 וגם אסיסט אחד מרהיב. עמנואל מודיאי תרם 19 מהספסל.

סטיב קר דיבר לפני המשחק על היעדרותו של כספי בשל יום הכיפורים והביע את תמיכתו המלאה: "אנחנו נותנים לכל אחד את הזכות לעשות את מה שהוא צריך. יום הכיפורים זה חג חשוב עבור היהודים הדת היהודית. ברור שלעומרי יש את התמיכה המלאה שלנו, ואנחנו נראה אותו מחר". אגב, גם סמי גלפאנד האנליסט היהודי של גולדן סטייט החמיץ את המשחק הלילה בשל אותה סיבה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לונזו בול מול ג'ף טיג. רויטרס
מתחממים. לונזו בול מול ג'ף טיג/רויטרס

ל.א לייקרס - מינסוטה 108:99

לונזו בול, התקווה הגדולה של הלייקרס לעתיד טוב יותר, פתח את ההכנות שלו במדי הלייקרס עם שלשה, אבל דעך מאז כמו כל הקבוצה שלו שהפסידה למינסוטה שהשתלטה על המשחק ברבע השני ונטלה את ההובלה עד הסיום. בול שיחק הרבה יותר דקות מיתר חבריו (36) ורשם שמונה אסיטים, אך רק חמש נקודות כשדווקא קייל קוזמא הוביל את המפסידים עם 19 נקודות מהספסל. בצד השני הספסל עשה את ההבדל כששבאז מוחמד תרם 22 נקודות וג'ורג'י דנג רושם דאבל דאבל של 14 ו-12 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully