וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: יואב ג'רפי הצטווה לנוח 10 ימים נוספים

30.9.2017 / 22:10

בקבוצת התחתית קיוו שהשוער יכלל בסגל נגד מכבי חיפה, אבל הוא חש כאבים עזים ביד. בדיקה שעבר שללה שבר נוסף, אך ג'רפי נשלח למנוחה בת שבוע וחצי. המאמן המנטלי דן ולנסי הצטרף

יואב ג'רפי שוער מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
החזרה נדחתה. ג'רפי/מגד גוזני

שוער מ.ס. אשדוד, יואב ג'רפי, הצטווה למנוחה של 10 ימים נוספים אחרי שכבר התדפק על חזרה לסגל. באחד מאימוני סוף השבוע נפצע ג'רפי והיה אפילו חשש שהוא שבר שוב את ידו. כזכור, השוער נפצע ביולי במהלך מחנה האימונים של הקבוצה, שבר את ידו, ומאז לא חזר לשחק.

לאחרונה התאמן ג'רפי בצורה מלאה ואפילו הייתה מחשבה להחזיר אותו לקראת המשחק מחר מול מכבי חיפה, אולם בשבוע החולף, אחרי ששוב הרגיש כאבים עזים והתקשה להזיז את ידו, נאמר לו לא להתאמן עם הקבוצה ב-10 הימים הקרובים. ג'רפי נלקח לבדיקת אולטרסאונד ונשלל קיום של שבר חדש, כך שבאשדוד מקווים שהוא יחזור אחרי פגרת הנבחרות בסוף השבוע הבא. בכל מקרה, תיעשה איתו עבודה יותר מבוקרת.

בתוך כך ולאור המצב הקשה של הקבוצה, החליטו במועדון לצרף את המאמן המנטלי דן ולנסי שהגיע אתמול לאימון לפני כניסת יום הכיפורים וערך אסיפה עם השחקנים והצוות המקצועי. ולנסי אמור להגיע גם מחר לבית המלון בחיפה בו תשהה מ.ס. אשדוד לפני המשחק מול מכבי חיפה כדי לשוחח עם השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully