וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 0:4 ליונייטד על קריסטל פאלאס ולטוטנהאם על האדרספילד

השדים האדומים כבשו רביעייה רביעית בחמישה משחקים, כולל צמד של פלאיני. הקבוצה של הודג'סון נותרה בלי נקודה או שער ליגה. הארי קיין כבש צמד והגיע ל-13 שערים בספטמבר בהצגה של הספרס

שחקן מנצ'סטר יונייטד רומלו לוקאקו. רויטרס
יונייטד ולוקאקו ממשיכים לדרוס/רויטרס

המחזור השביעי בפרמיירליג יצא היום (שבת) לדרך, כאשר עוד לפני המשחק המרכזי בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי נערכו שישה משחקים. טוטנהאם והארי קיין הלוהט הביסו 0:4 בחוץ את האדרספילד, מנצ'סטר יונייטד טיילה עם 0:4 ביתי מול קריסטל פאלאס.

seperator

האדרספילד - טוטנהאם 4:0

החודש המושלם של הארי קיין הסתיים עם עוד צמד ובסך הכול, עם 13 שערים בספטמבר, זאת אחרי שבאוגוסט, כמו לכל אורך הקריירה, הוא לא כבש בכלל. כוכב התרנגולים, שבאמצע השבוע כבש שלושער בצ'מפיונס, פתח את החגיגה כבר בדקה התשיעית כאשר דהר לאחד-על-אחד וכבש בקלות. בן דייויס הכפיל בדקה ה-16 אחרי מתפרצת וקיין שם את השני שלו בדקה ה-23, עם בעיטה חזקה בשמאל מחוץ לרחבה. דקה בתוך תוספת הזמן, גם מוסא סיסוקו הצטרף לרשימת הכובשים, כאשר קיבל כדור רוחב מדייויס ומצא את הרשת מכמה מטרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הארי קיין שחקן טוטנהאם חוגג שער. GettyImages
חודש מושלם. קיין/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס 0:4

רביעייה רביעית בחמישה משחקים ליונייטד הנהדרת, בעוד רוי הודג'סון, שבמשחקו הראשון חטף חמישייה בחוץ ממנצ'סטר סיטי, שוב הובס באותה עיר והקבוצה שלו נותרה ללא נקודה או שער ליגה העונה. יונייטד הסתערה מהר וכבר בדקה השלישית חואן מאטה כבש מכדור רוחב של מרקוס רשפורד, אחרי מבצע אישי מבריק של האנגלי באגף שמאל. מרואן פלאיני, שנמצא בכושר טוב, הוסיף צמד - בדקה ה-35 עם נגיעה קלה אחרי הגבהה חדה של אשלי יאנג ובדקה ה-49 בנגיחה מהבישול השני של רשפורד במשחק. את הקינוח סיפק רומלו לוקאקו, עוד אחד שפתח את העונה בסערה והפעם כבש שער קליל מול רשת חשופה אחרי מסירה שקיבל מאנתוני מרסיאל.

seperator

משחקים נוספים:

בורנמות' - לסטר 0:0

סטוק סיטי - סאות'המפטון 1:2
לסטוק: מאמה בירם דיוף (40), פיטר קראוץ' (85). לסאות'המפטון: מיה יושידה (76)

ווסט ברומיץ' - ווטפורד 2:2
לווסט ברום: סלומון רונדון (18), ג'וני אוואנס (21). לווטפורד: עבדולייה דוקורה (37), רישארליסון (90)

ווסטהאם - סוונסי 0:1
לווסטהאם: דיאפרה סאקו (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully