וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזה ההיסטורי ב-NBA והאקשן מהכדורגל האירופי: כל מה שקרה בכיפור

ראסל ווסטברוק קיבל מאוקלהומה סיטי את החוזה הגבוה אי פעם, הארי קיין המשיך את ספטמבר הקסום שלו, גם מנצ'סטר יונייטד ודורטמונד ניצחו, בעוד מונאקו מעדה. סיכום כל אירועי היממה החולפת

עריכת וידאו: מתן חדד

NBA:

החדשות הגדולות של יום שישי הגיעו מכיוונה של אוקלהומה סיטי, שאחרי הטריידים שהביאו לקבוצה בקיץ הנוכחי גם את פול ג'ורג' וגם את כרמלו אנתוני, הצליחה לסכם עם ראסל ווסטברוק על הארכת חוזה. ה-MVP המכהן של הליגה יקבל את החוזה הגבוה אי פעם: 205 מיליון דולר לחמש שנים והוא למעשה יישאר בקבוצה לכל הפחות עד קיץ 2023.

מעבר לכך, הבעלים של קליבלנד קאבלירס, דן גילברט, הודה שקיבל הודעות מאיימות ובעלות אופי גזעני חמור לאחר שכוכב הקבוצה לברון ג'יימס צייץ "בטלן" לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.

לידיעה המלאה

לברון ג'יימס עם בעלי קליבלנד קאבלירס דן גילברט. AP
זמנים לא שקטים באמריקה. גילברט ולברון/AP

אנגליה:

המחזור יצא לדרך עם 0:4 של טוטנהאם אצל האדרספילד, כולל צמד של הארי קיין, שהגיע ל-13 שערים בספטמבר. לאחר מכן, מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:4 משלה, את קריסטל פאלאס, שנותרה ללא שער או נקודת ליגה.

לידיעה המלאה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הארי קיין שחקן טוטנהאם חוגג שער. GettyImages
חודש מהסרטים. קיין/GettyImages

גרמניה:

בורוסיה דורטמונד ופטר בוס המשיכו את פתיחת העונה הנהדרת בבונדסליגה עם 1:2 בחוץ מול אוגסבורג, משערים נהדרים של אנדריי ירמולנקו ושינג'י קגאווה (ולמרות פאננקה מביכה של פייר אמריק אובמיאנג). טאלב טואטחה שיחק 90 דקות וקבוצתו, איינטרכט פרנקפורט, ניצחה בתוספת הזמן 1:2 את שטוטגרט. בשישי, שאלקה ולברקוזן נפרדו ב-1:1.

לידיעה המלאה

seperator

צרפת:

המחזור יצא לדרך עם משחק בודד ביום שישי, בו האלופה מונאקו נפרדה ב-1:1 ביתי בלבד ממונפלייה. רדאמל פלקאו כבש לקבוצה מהנסיכות את שער הליגה ה-12 שלו העונה, אך האורחים השוו בדקה ה-92.

לידיעה המלאה

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו. רויטרס
גם שער הליגה ה-12 של פלקאו לא הספיק למונאקו/רויטרס

ספרד:

שלושה משחקים הסתיימו עד כה במסגרת המחזור השביעי. ביום שישי, סלטה ויגו וג'ירונה נפרדו ב-3:3 מסחרר, כולל 2:2 כבר בדקה ה-16. בשבת, דפורטיבו לה קורוניה גברה 1:2 על חטאפה ואילו סביליה ניצחה 0:2 את מלאגה.

לידיעה המלאה

seperator

פורמולה 1:

לואיס המילטון יזנק מהפול פוזישן בפעם ה-70 בקריירה, הפעם במרוץ מלזיה שייערך מחר. הנהג הבריטי של מרצדס, שמוביל את דירוג הנהגים, יוכל לברוח עוד יותר לדולק אחריו סבסטיאן פטל, שלא הצליח להשלים סיבוב במקצה הדירוג ויזנק מהמקום ה-20 והאחרון.

לידיעה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully