וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: רק 0:0 לאתלטיקו מדריד מול לגאנס, סביליה - מלאגה 0:2

יכולת טובה של יאן אובלק מנעה הפסד מהקבוצה של דייגו סימאונה, שנותרה שלוש נקודות מתחת לברצלונה, לה יש גם משחק חסר. אבר באנגה בפנדל ולואיס מוריאל כבשו לזכות האנדלוסים

one

המחזור השביעי בליגה הספרדית יצא לדרך כבר אמש (שישי) עם 3:3 מרתק בין סלטה ויגו לג'ירונה. בשבת, דפורטיבו לה קורוניה גברה 1:2 דרמטי על חטאפה ואילו סביליה ניצחה 0:2 את מלאגה. אלאבס סוף סוף השיגה נקודות ראשונות אחרי 0:2 בחוץ מול לבנטה. אתלטיקו מדריד סיימה ב-0:0 מאכזב מול לגאנס.

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
הקבוצה שלו לא נראתה טוב. סימאונה/רויטרס

לגאנס - אתלטיקו מדריד 0:0

אחרי שלושה ניצחונות ליגה ברציפות וארבעה ניצחונות בחמשת משחקי הליגה האחרונים, הקולצ'ונרוס נעצרו עם תוצאה מאכזבת מול לגאנס שהייתה מסוכנת יותר מאשר יריבתה. הקבוצה של אסייר גריטאנו נותרה עם יחס שערים של 3:5 אחרי שבעה מחזורים וגזלה שתי נקודות יקרות מאתלטיקו, שנותרה עם 15 נקודות ואיבדה הזדמנות לצמק את הפער מברצלונה המוליכה לנקודה אחת בלבד לפני המשחק של סגנית האלופה. לדייגו סימאונה יש חומר למחשבה אחרי ההפסד הביתי לצ'לסי ברביעי והתיקו המאופס היום, שגם הוא התאפשר בזכות יכולת טובה של יאן אובלק.

סלטה ויגו - ג'ירונה 3:3

צפו בתקציר

המחזור יצא לדרך עם משחק נהדר בבלאיידוס הגשום. כבר בדקה השמינית פיונה סיסטו נגח מקרוב פנימה את הראשון של המארחים, אך ג'ירונה, שהובסה במחזור הקודם בבית מול ברצלונה, ענתה תוך שתי דקות כאשר פורטו הסתנן לרחבה ושלח מהאוויר פנימה והשלימה מהפך מפתיע כבר בדקה ה-14 עם נגיחה משני מטרים של כריסטיאן סטואני. היתרון הזה החזיק שתי דקות בלבד ובדקה ה-16 כבר נרשם 2:2, אחרי שהאורחת איבדה כדור במרכז המגרש ומקסי גומס ניצל זאת לשער קל באחד-על-אחד. מכאן והלאה המשחק נרגע מעט, עד שבדקה ה-76 היתרון חזר לסלטה הדני נעזר בהסטה מהחומה וכבש בכדור חופשי. התכולים כבר הריחו את הניצחון, אלא שארבע דקות לסיום הציל חואנפה נקודה לג'ירונה אחרי שהגנת סלטה לא הצליחה להרחיק את הכדור.

סביליה - מלאגה 0:2

מלאגה, שצברה רק נקודה העונה, קיוותה להפתיע בדרבי האנדלוסי והחזיקה מעמד דקות ארוכות, אך לבסוף נכנעה למארחת החזקה, שנהנתה מפנדל מדויק של אבר באנגה בדקה ה-68 ומשער של לואיס מוריאל במתפרצת אחרי חטיפת כדור במרכז המגרש, כעבור שתי דקות בלבד.

לבנטה - אלאבס 2:0

ברכות לקבוצה של ג'אני דה ביאזי שסוף סוף השיגה נקודות ראשונות לעונת 2017/18. אלאבס, שנראתה טוב במחזור שעבר אבל הפסידה לריאל מדריד, נהנתה משער של מוניר (33) ועוד אחד של אלברו מדראן (81) כדי להשיג סוף סוף שלוש נקודות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
גריזמן/רויטרס

משחק נוסף:

דפורטיבו לה קורוניה - חטאפה 1:2
לדפור: לוקאס פרס (66), פלורין אנדונה (87). לחטאפה: אמט אנדייה (54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully